250 διασημότητες του Χόλιγουντ ζητούν από την Big Tech να λογοκρίνει όποιον δεν ευθυγραμμίζεται με την ατζέντα των τρανς σε παιδιά.
Θυμάστε εκείνες τις εποχές που οι καλλιτέχνες διαμαρτύρονταν για τους πολέμους του ΝΑΤΟ, για τον ιμπεριαλισμό των ΗΠΑ και διάφορα άλλα τέτοια παρωχημένα…. ε, οι εποχές εκείνες πέρασαν ανεπιστρεπτί.
Τώρα, περίπου 250 διασημοι του Χόλιγουντ του κινηματογράφου, της τηλεόρασης και της μουσικής υπέγραψαν μια ανοιχτή επιστολή καλώντας τις μεγάλες εταιρείες τεχνολογίας να αποβάλλουν όποιον αποτυγχάνει να ευθυγραμμιστεί με την ατζέντα των τρανς. Όπως της υποστήριξης των χειρουργικών επεμβάσεων αλλαγής φύλου των παιδιών.
Η επιστολή στάλθηκε στους Διευθύνοντες Συμβούλους των Meta, YouTube, TikTok και Twitter από την GLAAD (Gay & Lesbian Alliance Against Defamation) και την Εκστρατεία Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων (HRC), και υπογράφηκε από εκατοντάδες διάσημα ονόματα, όπως η Amy Schumer, η Ariana Grande, Demi Lovato, Jamie Lee Curtis, Judd Apatow, Patrick Stewart και πολλοί άλλοι. Δείτε την επιστολή και όλα τα ονόματα εδώ .
Όλοι αυτοί ισχυρίζονται ότι «η απαγόρευση του μίσους κατά των LGBTQ, της παρενόχλησης και της κακόβουλης παραπληροφόρησης στις πλατφόρμες σας έχει αποτελέσει αντικείμενο μαζικής συστημικής αποτυχίας και πρέπει να αντιμετωπιστεί επαρκώς.»
«Αυτή η παραπληροφόρηση και το μίσος, που μετριάζονται ανεπαρκώς στις πλατφόρμες σας, διαδραματίζουν σημαντικό ρόλο στην απότομη αύξηση της της βίας κατά των τρανς στον πραγματικό κόσμο », συνεχίζει η επιστολή.
Η επιστολή αναφέρει περαιτέρω ότι «οι πολιτικές σας και η αντίστοιχη επιβολή είναι ανεπαρκείς όταν πρόκειται για τον μετριασμό του επιβλαβούς και επικίνδυνου περιεχομένου κατά της LGBTQ. Πρέπει να λάβετε επείγουσα δράση για την προστασία των τρανς και LGBTQ χρηστών στις πλατφόρμες σας».
Στη συνέχεια, η επιστολή ρωτά τι θα κάνουν οι εταιρείες τεχνολογίας για να αντιμετωπίσουν « περιεχόμενο που διαδίδει κακόβουλα ψέματα και παραπληροφόρηση σχετικά με την απαραίτητη ιατρική περίθαλψη για τους τρανς νέους ».
Η επιστολή διευκρινίζει ότι « πρέπει να ληφθούν ειδικά μέτρα μετριασμού για αυτού του είδους την παραπληροφόρηση (για παράδειγμα, παρόμοια με τα μέτρα μετριασμού και τους κανόνες που σχετίζονται με τις εκλογές και τον COVID-19)».
Ζητούν ουσιαστικά την λογοκρισία οποιουδήποτε δεν υποστηρίζει την προπαγάνδα στα σχολεία και την αφαίρεση των γεννητικών οργάνων των παιδιών και τη στείρωσή τους.
Άραγε σκέφτηκαν όλοι αυτοί πως η προπαγάνδα υπερ της ατζέντας των τρανς για έναν ολόκληρο μήνα μπορεί να έχει αντίθετα αποτελέσματα; Μπορεί και να το σκέφτηκαν…. αλλα σκοπός δεν είναι αυτός, σκοπός είναι η επιβολή κάποιον πραγμάτων. καθώς ζούμε στην εποχή της ακύρωσης, της λογοκρισίας και του σκάσε εσύ δεν είσαι ειδικός για να μιλάς.
Θυμηθείτε ότι οι «μετριασμοί» που χρησιμοποίησαν μεγάλες εταιρείες τεχνολογίας εναντίον ανθρώπων που εξέφρασαν απόψεις για το COVID-19 που διέφεραν κατά κάποιο τρόπο από την αφήγηση του κατεστημένου ήταν να τους λογοκρίνουν και να τους αφαιρέσουν εντελώς από τις πλατφόρμες. Κάτι τέτοιο φαίνεται να ζητούν τώρα και οι καλλιτέχνες του Hollywood.
Εν τω μεταξύ, στον πραγματικό κόσμο, μια νέα δημοσκόπηση από το Summit Ministries και τη McLaughlin & Associates διαπίστωσε ότι το 61% των Αμερικανών ψηφοφόρων πιστεύει ότι η έκθεση των παιδιών σε τρανσέξουαλ, ντραγκ σόου και θέματα LGBTQ+ εμποδίζει την ανάπτυξή τους, συναισθηματική αλλα και ψυχολογική.
Η δημοσκόπηση διαπίστωσε επίσης ότι το 63% των ερωτηθέντων πιστεύει ότι αυτοί που υποστηρίζουν την έκθεση των παιδιών σε αυτά τα ζητήματα παρακινούνται αποκλειστικά από την επιθυμία να προωθήσουν μια συγκεκριμένη πολιτική ατζέντα.
Μια άλλη δημοσκόπηση έδειξε ότι σχεδόν τα τρία τέταρτα των ερωτηθέντων (73%) θέλουν οι εταιρείες να παραμείνουν ουδέτερες σε πολιτικά και πολιτιστικά ζητήματα, συμπεριλαμβανομένου του LGBTQ+, και λίγο περισσότερο από τους μισούς δηλώνουν υπέρ του μποϊκοταρίσματος των εταιρειών που εμπορεύονται επιθετικά αυτή την ατζέντα.
Αυτά τα στοιχεία συνάδουν και με μια άλλη δημοσκόπηση που διεξήγαγε ο όμιλος Trafalgar σε συνεργασία με το Convention of States Action, η οποία διαπίστωσε ότι το 62% των ερωτηθέντων θέλει οι εταιρείες να παραμείνουν ουδέτερες κατά τη διάρκεια του μήνα περηφάνιας και το 41% δηλώνει ότι θα συμμετείχε σε μποϊκοτάζ μιας εταιρείας που θα έπαιρνε δημόσιες θέσεις.
Δείτε ακόμα: Σε όλο το πλανήτη μιλούν για το πρωτόκολο θανάτου Covid στα νοσοκομεία, εκτός της Ελλάδας.