Ατζέντα Μπάιντεν: Διαθρησκευτικές αντιρατσιστικές προσευχές, σε καθεδρικούς ναούς, και έλεγχοι ποικιλομορφίας στα Πανεπιστήμια.

Ατζέντα Μπάιντεν: Διαθρησκευτικές αντιρατσιστικές προσευχές, σε καθεδρικούς ναούς, και έλεγχοι ποικιλομορφίας στα Πανεπιστήμια.

Διαθρησκευτική προσευχή υπέρ του Biden, με χριστιανούς, μουσουλμάνους, Σιχ, Κρίσνα, λεσβίες ραβίνους και trans ιερείς να προσεύχονται για μια «πολυφυλετική δημοκρατία» και για την κατάργηση της «αίρεσης της λευκής υπεροχής»

 Στον Εθνικό Καθεδρικό Ναό της Ουάσινγκτον (ανήκει στην επισκοπική εκκλησία), πραγματοποιήθηκε μια «διαθρησκευτική προσευχή» για να «τιμηθεί» η ορκωμοσία του Μπάιντεν. Τόσο ο Μπάιντεν όσο και η Καμάλα Χάρις «παρευρέθηκαν» στην εκδήλωση διαδικτυακά, με τις οικογένειές τους, από τον Λευκό Οίκο.

Μετά από μια μακρά ακολουθία μουσικής εκκλησιαστικού οργάνου, η επίσκοπος Mariann Edgar Budde αφαίρεσε τη μάσκα της για να καλωσορίσει τον Μπάιντεν και την Χάρις στην λειτουργία, καθώς και τις οικογένειές τους και «όσους αναζητούν το κοινό καλό των Ηνωμένων Πολιτειών  της Αμερικής». Ακολούθησε μια σύντομη προσευχή, ακολουθούμενη από μια εξαιρετικά στυλιζαρισμένη παράσταση του “The Star-Spangled Banner” που τραγούδησε η Patti LaBelle.

Μέσα από βιντεοκλήσεις εμφανίστηκαν ηγέτες πολυάριθμων θρησκειών, κυρίως χριστιανοί, από τους χώρους λατρείας τους. Ο ελληνορθόδοξος αρχιεπίσκοπος Αμερικής Ελπιδόφορος προσευχήθηκε ο πρόεδρος να μπορέσει να κυβερνήσει με «έντονη αίσθηση δικαιοσύνης, έτσι ώστε όλοι οι Αμερικανοί να μπορούν να έχουν εμπιστοσύνη ότι τα δικαιώματά τους ως πολίτες θα προστατεύονται πάντα». Πρόσθεσε ότι η νέα κυβέρνηση πρέπει «να διαφυλάξει και να διατηρήσει τη δημοκρατία μας, το Κογκρέσο μας».

Αμέσως μετά, εμφανίστηκε μπροστά από μια μεγάλη σημαία ουράνιου τόξου, η λεσβία Ραβίνος Sharon Kleinbaum η οποία μοιράστηκε μια ανάγνωση από το Δευτερονόμιο, συμπεριλαμβανομένου ενός αποσπάσματος που αναφέρεται στους Ισραηλίτες που καλωσορίζουν τους ξένους. Μια δεύτερη γυναίκα ραβίνος, η Sharon Brous, είπε ότι «εν μέσω της πανδημίας, στη σκιά της βίαιης εξέγερσης, υψώνουμε την αρχαία εβραϊκή υπόσχεση ότι μετά από τη μακρά νύχτα της ταλαιπωρίας, θα έρθει μια λυτρωτική αυγή» πριν προσθέσει ότι «βρισκόμαστε τώρα στο σημείο καμπής μεταξύ αυτής της νύχτας δακρύων και της επόμενης χαρούμενης νέας ημέρας».

Αναφερόμενη στην κυβέρνηση Biden, η Brous ζήτησε από τον Θεό να δώσει στον αμερικανικό λαό τη δύναμη να «εγκαινιάσει την αυγή μιας νέας Αμερικής: μιας πολυφυλετικής δημοκρατίας με γνώμονα τη δικαιοσύνη». Παρά τις κινήσεις του Μπάιντεν για να ανατρέψει τις πολιτικές υπέρ της ζωής (του αγέννητου) που υιοθέτησε η κυβέρνηση Τραμπ, η Brous αποφάσισε ότι η «νέα Αμερική» θα επιβεβαιώσει «ότι ο καθένας από εμάς αξίζει να ζει με πλήρη αξιοπρέπεια».

Έκλεισε την «προσευχή» της ζητώντας από τους Αμερικανούς να δώσουν προτεραιότητα στη «θεραπεία, προστασία και διατήρηση της γης», καθώς και την κατάργηση της «αίρεσης της λευκής υπεροχής».

Την Καθολική Εκκλησία εκπροσωπούσε στην «οικουμενική» εκδήλωση, Η Αδελφή Carol Keehan, μία από τις “Κόρες της Φιλανθρωπίας” του Αγίου Βικεντίου του Παύλου. Η  Keehan, η οποία είναι επίσης διευθύνων σύμβουλος της Καθολικής Ένωσης Υγείας, συνοδεύτηκε από μια άλλη καθολική καλόγρια αργότερα στην προσευχή. Την αδελφή Norma Pimentel, διευθύντρια των Καθολικών Φιλανθρωπικών Οργανώσεων της Κοιλάδας του Ρίο Γκράντε, που έχει αναγνωριστεί από τον Πάπα Φραγκίσκο για το έργο της σε πρόσφυγες και μετανάστες.

Ενώ έπαιζε περισσότερη χορωδιακή μουσική, η κάμερα έδειξε τον Μπάιντεν, την Χάρις και τις οικογένειές τους, να παρακολουθούν μασκοφορεμένοι από ένα δωμάτιο του Λευκού Οίκου.

Αμέσως μετά πήρε την σκυτάλη, η πρόεδρος του Μουσουλμανικού Δικτύου Κοινότητας Δρ. Debbie Almontaser η οποία έκανε μια ανάγνωση από το Κοράνι: «σ ‘αυτόν (τον Αλλάχ) ανήκει το βασίλειο των ουρανών και της γης, και στον Αλλάχ όλα τα πράγματα επιστρέφονται […] πίστεψε στον Αλλάχ και στον αγγελιοφόρο του”.  Εννοείται ότι τέτοιες δηλώσεις έρχονται σε αντίθεση με τη διδασκαλία του Ευαγγελίου στο οποίο ο Μπάιντεν υποτίθεται ότι πιστεύει.

Τα κοινά θέματα των προσευχών που ακολούθησαν ήταν υπέρ της «ενότητας», της «συμπόνιας» και της «επούλωσης» και «κατά του ρατσισμού». Επίσης, για τους ανθρώπους που βρίσκονται στο περιθώριο της κοινωνίας, όπως τους νοσούντες με COVID-19, και εκείνους «των οποίων η ζωή είναι στενά συνδεδεμένη με τη δική μας».

Πολλοί χριστιανοί πάστορες μίλησαν στη συνέχεια σε ξένες γλώσσες καθώς έκαναν τις αναφορές τους, συχνά φορώντας «άμφια» με τα χρώματα του ουράνιου τόξου.

Επιπλέον, υπήρχε μια εμφάνιση από την «τρανς» ακτιβιστή δικαιωμάτων και ποιμένα της Εκκλησίας του Κυρίου (!), Dr. Paula Stone Williams, (φώτο κάτω) ενός άλλου άνδρα που υποτίθεται ότι είναι γυναίκα.

Εμφανίσεις έγιναν και από εκπροσώπους της κοινότητας των Σιχ, οι οποίοι προσεύχονταν ότι «στο όνομα της θεϊκής ενότητας, βρίσκουμε συνεχώς αυξανόμενα υψηλά πνεύματα». Υπήρχαν επίσης εκπρόσωποι των Κρίσνα και των Ναβάχο.

Κάτι που έμοιαζε με κήρυγμα παραδόθηκε από κάποιον μαύρο διαμαρτυρόμενο επίσκοπο και «ακτιβιστή», ονόματι William J. Barber.

Ο Barber ζήτησε από τη νέα κυβέρνηση να «αντιμετωπίσει τις πέντε αλληλοσυνδεόμενες αδικίες του συστημικού ρατσισμού: φτώχεια, οικολογική καταστροφή, άρνηση υγειονομικής περίθαλψης, πολεμική οικονομία και το ψεύτικο, παραμορφωμένο, αλλοιωμένο αφήγημα του θρησκευτικού εθνικισμού».

Συνολικά, 33 θρησκευτικοί ηγέτες προσευχήθηκαν για τον Μπάιντεν και την Χάρις και την ανάληψη των καθηκόντων τους.

Έλεγχοι ποικιλομορφίας στα Πανεπιστήμια

Σε ένα από τα κορυφαία ανεξάρτητα Πανεπιστήμια του έθνους διενεργήθηκε πρόσφατα ένας «έλεγχος ποικιλομορφίας» για να παρακολουθήσει αν οι καθηγητές τους προωθούν την ποικιλομορφία «σεξουαλική ταυτότητα», και «την κοινωνική δικαιοσύνη».

Η Σχολή Harvard-Westlake στο Λος Άντζελες έφερε έναν εξωτερικό σύμβουλο για να ρωτήσει τη σχολή σχετικά με τη συμμόρφωσή τους με τις προοδευτικές απόψεις σε έξι κατηγορίες ποικιλομορφίας: φυλετική ταυτότητα, θρησκευτική ταυτότητα, κοινωνικοοικονομική κατάσταση, οικογενειακή δομή, σεξουαλική ταυτότητα και κατάσταση αναπηρίας.

Ζητήθηκε από τους εκπαιδευτικούς να αξιολογήσουν τον εαυτό τους ως προς το πόσο αποτελεσματικοί αισθάνονται στο ότι μεταφέρουν κάθε ένα απο αυτά τα θέματα στους μαθητές τους. Τους ζητήθηκε επίσης να συμπληρώσουν ένα φύλλο εργασίας που να δείχνει πόσο πιστεύουν ότι οι τάξεις τους, προωθούν τη «διαφορετικότητα».

Στο φύλλο ζήτησε συγκεκριμένα από τους δασκάλους να περιγράψουν πώς τα μαθήματά τους «ενισχύουν την κατανόηση των συστημάτων εξουσίας και ενθαρρύνουν τους μαθητές να αναπτύξουν εργαλεία για δικαιοσύνη»

Η έμφαση στη γλώσσα που είναι χαρακτηριστική των σύγχρονων προτεραιοτήτων, την φυλή, που περιγράφεται στο φύλλο εργασίας ως «ένα κοινωνικό κατασκεύασμα που χρησιμοποιείται για την ομαδοποίηση των ανθρώπων σε σχέση με την εξουσία και τα προνόμια». Η «οικογενειακή δομή» ορίζεται σαν κάτι που σχετίζεται με διάφορες πτυχές των οικογενειών, τον τρόπο με τον οποίο είναι οργανωμένες και που αποτελεί μια οικογενειακή μονάδα ».

Το συμπέρασμα με το τελευταίο είναι ότι όλες οι οικογενειακές δομές, είτε είναι παντρεμένες, ανύπαντρες, διαζευγμένες, ή άλλες, είναι όλες ισότιμα μέλη ​​της «ποικιλομορφίας» και δεν πρέπει να θεωρούνται καλύτερα ή χειρότερα από άλλα.

Αυτή η προσέγγιση στη δομή του προγράμματος σπουδών έχει γίνει συνηθισμένη σε ολόκληρη τη χώρα, ακόμη και σε σχολεία bougie, όπως το Harvard-Westlake, όπου τα δίδακτρα ξεπερνούν τα 40.000 $ ετησίως.

Οι καθηγητές σε αυτά τα σχολεία χρησιμοποιούν συνήθως αντωνυμίες ουδέτερων φύλων , ζητούν συγγνώμη για την κατοχή «γης», προωθούν την ιδέα ότι η «κλιματική αλλαγή» είναι πραγματική και υποστηρίζουν ομάδες όπως τους Antifa και το Black Lives Matter (BLM).

Πηγές http://redskywarning.blogspot.com/, www.naturalnews.com

Δείτε ακόμα https://anazitiseis.gr/to-twitter-arneitai-na-katevasei-tin-paidiki/

CopyAMP code

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.