Έρχονται τα πλήρως αυτόνομα επιβατικά αεροπλάνα χωρίς πιλότους!

Έρχονται τα πλήρως αυτόνομα επιβατικά αεροπλάνα χωρίς πιλότους!

Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Boeing, Ντέιβ Καλχούν, δήλωσε στο Bloomberg TV ότι τα πλήρως αυτόνομα επιβατικά αεροσκάφη πλησιάζουν στην απογείωση, ενώ το θέμα είναι μόνο το πότε, όχι το εάν.

Επί του παρόντος, η διαχείριση του αυτόματου πιλότου ενός αεροσκάφους και άλλων αυτοματοποιημένων συστημάτων απαιτεί συνήθως έναν χειριστή πιλότο αεροσκάφους υψηλής τεχνολογίας. Ωστόσο, βρισκόμαστε σε μια κατάσταση όπου τα συστήματα υπολογιστών μπορούν να αντικαταστήσουν πλήρως τους ανθρώπους πιλότους.

Σε μια εκδήλωση αυτή την εβδομάδα για τον εορτασμό της παράδοσης του τελευταίου Boeing 747, ο Διευθύνων Σύμβουλος της Boeing, Ντέιβ Καλχούν , είπε στο Bloomberg TV : «Η Αυτονομία θα έρθει τελικά σε όλα τα αεροπλάνα».

  • «Το μέλλον της αυτονομίας είναι πραγματικό» για την πολιτική αεροπορία, πρόσθεσε.
  • Η ανταγωνιστική Airbus της Boeing, εν τω μεταξύ, δοκιμάζει επίσης ένα πρόγραμμα προηγμένων αυτόνομων συστημάτων πτήσης που ονομάζει DragonFly.

Καταστάσεις κατά την πτήση (όπως ένας πιλότος που δεν έχει πετάξει ποτέ) μπορεί να χειριστεί το DragonFly, το οποίο έχει επίσης σκοπό να μειώσει τον φόρτο εργασίας των πιλότων κατά την πλοήγηση σε περίπλοκα αεροδρόμια.

Μια επιχείρηση στην Καλιφόρνια με το όνομα Xwing αναπτύσσει αυτόνομες πτήσεις φορτίου από σταθμό σε σταθμό χρησιμοποιώντας τροποποιημένα Cessna Grand Caravans υπό την εξ αποστάσεως επίβλεψη του προσωπικού.

  • Η Xwing πρόσφατα  έκανε  ένα συμβόλαιο συνεργασίας με την Ομοσπονδιακή Υπηρεσία Αεροπορίας (FAA), τη NASA και άλλους για να ερευνήσει πώς να ενσωματώσει καλύτερα τα αυτόνομα αεροσκάφη στο πολύπλοκο εναέριο χώρο.
  • Μια παρόμοια startup, η Natilus, επίσης μόλις  υπέγραψε συμφωνία  για την πώληση 20 αεροπλάνων μεταφοράς εμπορευμάτων εξ αποστάσεως στην Ameriflight, η οποία πετά πακέτα για UPS, FedEx και άλλες ταχυδρομικές εταιρίες.

Αν και οι άνθρωποι πιλότοι θα εξαφανιστούν σύντομα από το θάλαμο πτήσης των επιβατικών αεροπλάνων, θα δημιουργηθούν νέες θέσεις διαχειριστών απο απόσταση, όπως ομολογούν οι εταιρίες.

Μια ένωση πιλότων, η Air Line Pilots Association, International, δήλωσε στις σελίδες πληροφοριών της ότι «ένας ή τουλάχιστον δύο άνθρωποι στο ιπτάμενο πλήρωμα θα είναι απαραίτητοι για τη διαχείριση του φόρτου εργασίας στο θάλαμο πτήσης για την προστασία από την πιθανή ανικανότητα του αυτόματου πιλότου».

Αλλά όπως γνωρίζουμε ήδη: οι αεροπορικές εταιρείες, έχουν σκοπό το κέρδος, και όπως όλες οι εταιρίες λατρεύουν οτιδήποτε τις βοηθά να εξοικονομήσουν χρήματα, επομένος αν είναι να πληρώσουν έναν πιλότο λιγότερο για κάθε πτήση, ευχαρίστως θα το έκαναν.

Η ουσία: Είναι ένα πράγμα, να ξεπεραστούν τα τεχνολογικά εμπόδια στην αυτόνομη πτήση και να εγκατασταθούν όλα τα επαγγέλματα απο μηχανές. Ωστόσο, είναι εντελώς διαφορετικό να πείσεις ανθρώπους να πετάξουν με ένα αεροπλάνο χωρίς κανέναν άνθρωπο πιλότο.

Δείτε ακόμα: Όλο και περισσότερες θέσεις εργασίας αντικαθίστανται από ρομπότ…

Αφήστε μια απάντηση