Η κυβέρνηση δίνει 18,5 εκατ. ευρώ σε ΜΜΕ για την καμπάνια εμβολιασμού

Η κυβέρνηση δίνει 18,5 εκατ. ευρώ σε ΜΜΕ για την καμπάνια εμβολιασμού

Η κυβέρνηση μετά τα 20 εκατομμύρια ευρώ για τη καμπάνια του «Μένουμε σπίτι», ενέκρινε νέο πακέτο 18,5 εκατομμυρίων ευρώ προς τα ΜΜΕ για να πείσουν τους Έλληνες πολίτες για την «καμπάνια του εμβολιασμού» κατά του κορωνοϊού.

Εγκρίθηκε δαπάνη του υπουργείου 18.500.000 € για καμπάνια η οποία θα έχει ως στόχο τη δημιουργία «θετικής πεποίθησης και ενεργού συμμετοχής των πολιτών στον εμβολιασμό έναντι του κορωνοϊού COVID-19». την απόφαση υπέγραψε ο υπουργός Υγείας Βασίλης Κικίλιας,

Στην απόφαση αναφέρεται : «αντικείμενο της σύμβασης είναι η παροχή υπηρεσιών επικοινωνίας και ενημέρωσης των πολιτών, που συνίστανται ειδικότερα στην εκπόνηση σχεδίου εκστρατείας επικοινωνίας και ενημέρωσης των πολιτών, καθώς και κάθε άλλης συναφούς υπηρεσίας που απαιτείται για την έγκαιρη υλοποίηση αυτής, για την προστασία της δημόσιας υγείας και τη λήψη μέτρων για την αποτροπή διασποράς του κορωνοϊού COVID-19.»

Περιλαμβάνει

α) στο σχεδιασμό, οργάνωση της επικοινωνιακής στρατηγικής, της τοπόθετησης, του χρόνου προβολής και του τρόπου προβολής στο σύνολο των Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης και Επικοινωνίας, και ειδικότερα από τους τηλεοπτικούς σταθμούς, από τον έντυπο τύπο, από τα ηλεκτρονικά μέσα με χρήση ηλεκτρονικών εφαρμογών και internet, από τον περιφερειακό τύπο, από ραδιοφωνικά μέσα κατά παρέκκλιση ειδικότερων διατάξεων που αφορούν στη μετάδοση των σχετικών μηνυμάτων από αυτα.»

Σημειώνεται πως οι απαιτούμενες ρυθμίσεις για την νέα αυτή «εκστρατεία ενημέρωσης» με κρατικό χρήμα, παρότι ο νόμος προβλέπει την μετάδοση μηνυμάτων για τη δημόσια υγεία από τα μέσα ενημέρωσης, έγιναν μέσω άρθρου νόμου που πέρασε την περασμένη εβδομάδα μέσα από τον άσχετο νόμο περί «Αναδιοργάνωσης του Ταμείου Αρχαιολογικών Πόρων και Απαλλοτριώσεων και μετονομασία του σε Οργανισμό Διαχείρισης και Ανάπτυξης Πολιτιστικών Πόρων».

Έργο της επιτροπής είναι «η υλοποίηση όλων των ενδεδειγμένων δράσεων ενημέρωσης, ευαισθητοποίησης και προβολής της ανάγκης εμβολιασμού του πληθυσμού κατά του κορωνοϊού COVID-19, η μέριμνα για τη δημιουργία ενδεδειγμένου ενημερωτικού υλικού για τον εμβολιασμό κατά του κορωνοϊού COVID-19 και την έγκαιρη διάθεσή του σε όλους τους φορείς, δημόσιους και ιδιωτικούς, με στόχο την αποτελεσματική ενημέρωση και τη μεγιστοποίηση της συμμετοχής των πολιτών στον εμβολιασμό, η επιλογή φορέων για την υλοποίηση της Εθνικής Εκστρατείας και η παρακολούθηση της καλής εκτέλεσης των παρεχομένων υπηρεσιών».

Το επόμενο διάστημα αναμένεται να βγει και η λίστα με τα ΜΜΕ που θα λάβουν τα χρήματα για να «ενημερώσουν» τους πολίτες για τα εμβόλια.

Η απόφαση

Πηγή https://crashonline.gr/paraskinio/1478746/i-nea-lista-petsa-i-kyvernisi-dinei-185-ekat-evro-se-mme-gia-na-peisoun-tous-polites-na-emvoliastoun/

Δείτε ακόμα… https://anazitiseis.gr/syntagmatiko-dikastirio-tis-vosnias/

Αφήστε μια απάντηση