Ο Πρώην διευθυντής της CIA John Brennan αγνοείται μετά την δημοσιοποίηση εγγράφων πως οι επιθέσεις της 11ης Σεπτεμβρίου, έγιναν απο την κυβέρνηση των ΗΠΑ!

Ο Πρώην διευθυντής της CIA John Brennan αγνοείται μετά την δημοσιοποίηση εγγράφων πως οι επιθέσεις της 11ης Σεπτεμβρίου, έγιναν απο την κυβέρνηση των ΗΠΑ!

Ένα πρόσφατα αποχαρακτηρισμένο έγγραφο της αμερικανικής κυβέρνησης επιβεβαίωσε αυτό που αναφέρουν τα εναλλακτικά μέσα ενημέρωσης εδώ και χρόνια: οι επιθέσεις της 11ης Σεπτεμβρίου ήταν μια εσωτερική δουλειά που διαπράχθηκε από κυβερνητικά στελέχη των ΗΠΑ.

Ο Τζον Μπρέναν Πρώην διευθυντής της CIA, έχει εξαφανιστεί μετά τη δημοσιοποίηση του φακέλου βόμβας από τη Στρατιωτική Επιτροπή του Γκουαντάναμο, που παραδέχεται ότι το τμήμα υπό τον έλεγχό του πριν από την 11η Σεπτεμβρίου στρατολόγησε δύο από τους αεροπειρατές προτού πετάξουν αεροπλάνα στα κτίρια του Παγκόσμιου Κέντρου Εμπορίου.

Εξάλλου, η  κυβέρνηση των ΗΠΑ έχει μια μακρά και ιστορική ιστορία διάπραξης επιχειρήσεων ψευδούς σημαίας  εναντίον του αμερικανικού λαού.

Η καταγγελία δημοσιεύθηκε αρχικά τον Ιούλιο του 2021, αλλά είχε τροποποιηθεί σε μεγάλο βαθμό. Τώρα ένα αντίγραφο έχει δοθεί στη δημοσιότητα από ανεξάρτητους ερευνητές, σύμφωνα με τον Felix Livshitz του RT.

Το έγγραφο περιγράφει λεπτομερώς την έρευνα του βετεράνου της DEA Don Canestraro για πιθανή ανάμειξη της κυβέρνησης της Σαουδικής Αραβίας στις επιθέσεις της 11ης Σεπτεμβρίου, που διεξήχθη κατόπιν αιτήματος των δικηγόρων των κατηγορουμένων.

Ο Canesraro και πολλοί πράκτορες του FBI στην έρευνα φαίνεται να καταλήγουν στο συμπέρασμα ότι η CIA εμπόδισε τις επίσημες έρευνες για να αποκρύψει το γεγονός ότι συνεργαζόταν με την Αλ Κάιντα και τους ενθάρρυνε να διαπράξουν τρομοκρατικές ενέργειες.

Από το RT :

Από τα πολλά διαρκή μυστήρια των επιθέσεων της 11ης Σεπτεμβρίου που δεν έχουν ακόμη επιλυθεί δύο δεκαετίες τώρα, ίσως το μεγαλύτερο και σοβαρότερο σχετίζεται με τις δραστηριότητες του Nawaf al-Hazmi και του Khalid al-Mihdhar τους 18 μήνες που προηγήθηκαν εκείνης της μοιραίας ημέρας. Οι δυό τους  ταξίδεψαν στις ΗΠΑ με βίζα πολλαπλών εισόδων τον Ιανουάριο του 2000, παρά το γεγονός ότι η CIA και η NSA γνώριζαν πως είναι τρομοκράτες της Αλ Κάιντα. 

Λίγες μέρες πριν από την άφιξή τους, παρακολούθησαν μια  σύνοδο κορυφής της Αλ Κάιντα  στην Κουάλα Λουμπούρ, κατά τη διάρκεια της οποίας συμφωνήθηκαν βασικές λεπτομέρειες των επιθέσεων της 11ης Σεπτεμβρίου. Η συνάντηση έγινε κρυφά και βιντεοσκοπήθηκε από τις αρχές της Μαλαισίας μετά από άμεσο αίτημα του σταθμού Alec της CIA, μιας ειδικής μονάδας που δημιουργήθηκε για την παρακολούθηση του Οσάμα Μπιν Λάντεν, αν και παραδόξως, δεν καταγράφηκε ήχος. 

Αυτό το υπόβαθρο θα έπρεπε να ήταν αρκετό για να αποτρέψει τον Hazmi και τον Midhar από την είσοδο τους στις ΗΠΑ – ή τουλάχιστον αρκετό για να ενημερωθεί το FBI για την παρουσία τους στη χώρα. Ωστόσο έγιναν δεκτοί για περίοδο έξι μηνών στο διεθνές αεροδρόμιο του Λος Άντζελες χωρίς κανένα έλεγχο, και οι εκπρόσωποι του Γραφείου στο Alec Station εμποδίστηκαν να μοιραστούν αυτές τις πληροφορίες με τους ανωτέρους τους από τη CIA .

Όταν ένα μέλος της CIA πρότεινε να ενημερώσει το FBI για τους δύο αεροπειρατές που έλαβαν βίζα για τις ΗΠΑ, τον απέτρεψαν.

«Πρέπει να πούμε στο Προεδρείο για αυτό. Αυτοί οι τύποι είναι σαφώς κακοί. Ένας από αυτούς, τουλάχιστον, έχει βίζα πολλαπλής εισόδου στις ΗΠΑ. Πρέπει να το πούμε στο FBI»,  θυμάται ο Mark Rossini, μέλος της ομάδας Alec Station,  να λέει στους συναδέλφους του. «[Αλλά η CIA] μου είπε: «Όχι, δεν είναι υπόθεση του FBI, δεν είναι στη δικαιοδοσία του FBI».

Οι πράκτορες του FBI στα αρχεία ισχυρίστηκαν ότι η CIA απέκρυψε επίσης πληροφορίες από το γραφείο σχετικά με την κύρια επαφή των δύο αεροπειρατών στις ΗΠΑ, τον Omar al-Bayoumi, ο οποίος βρισκόταν υπό έρευνα του FBI.

Επιπλέον, πιστεύουν ότι η CIA χρησιμοποίησε τη Σαουδική Αραβία ως ενδιάμεσο για να στρατολογήσει τους δύο αεροπειρατές προκειμένου να παρακάμψει τους νόμους που απαγορεύουν στην Υπηρεσία να διεξάγει κατασκοπευτικές επιχειρήσεις σε αμερικανικό έδαφος.

Αν και ο επικεφαλής ερευνητής με το όνομα Canestraro δεν παραδέχεται ποιος ήταν ο λόγος πίσω από την απόφαση της CIA να αποκρύψει πληροφορίες από το FBI που θα απέτρεπαν τις επιθέσεις της 11ης Σεπτεμβρίου, είναι σαφές πως τα κίνητρα της CIA ήταν κακόβουλα.

Η είδηση ​​ότι δύο από τους αεροπειρατές φαίνεται ότι είχαν στρατολογηθεί ως πράκτορες της CIA δεν ήταν έκπληξη για τον Τζον Ληρ.

Ο πρώην αξιωματικός της CIA και πιλότος είχε κάνει μια ένορκη κατάθεση δηλώνοντας ότι η επίσημη αφήγηση της 11ης Σεπτεμβρίου είναι ψευδής, η CIA συμμετείχε στην εξαπάτηση και οι Δίδυμοι Πύργοι δεν καταστράφηκαν από αεροπλάνα που έπεσαν πάνω τους στις 9/11.

Ο John Lear, γιος του μεγιστάνα της Learjet, Bill Lear, ήταν συνταξιούχος καπετάνιος αεροπορικής εταιρείας και πρώην πιλότος της CIA που πέταξε πάνω από 100 διαφορετικούς τύπους αεροπλάνων για 40 χρόνια. Κατείχε περισσότερα πιστοποιητικά αεροπλάνου FAA από οποιονδήποτε άλλο πιλότο με πιστοποίηση FAA και πέταξε σε μυστικές αποστολές της CIA στην Ασία, την Αφρική, την Ανατολική Ευρώπη και τη Μέση Ανατολή.

Πριν πεθάνει το 2022, ήταν αρκετά γενναίος και ειλικρινής για να πάει κόντρα στο κατεστημένο και να αφήσει μια εκπληκτική δουλειά που αποδεικνύει χωρίς αμφιβολία ότι η επίσημη αφήγηση πίσω από τις επιθέσεις της 11ης Σεπτεμβρίου είναι ψέμα.

Σύμφωνα με τον Lear, δεν υπάρχουν συντρίμμια απο αεροπλάνα που να φαίνονται στις τρύπες του πύργου ή στον δρόμο από κάτω, επειδή δεν υπήρχαν πραγματικά αεροπλάνα.

Ένα Boeing 767 έχει πλάτος 156 πόδια και μήκος 159 πόδια, επομένως το μεγαλύτερο μέρος του αεροπλάνου πρέπει να βρίσκεται έξω από τον πύργο και στις δύο περιπτώσεις, αφού απλά δεν υπάρχει χώρος για να τσαλακωθεί σε όλο το μήκος του. Γιατί δεν είδαμε 99 πόδια της πτήσης 11 της ΑΑ να βγαίνει έξω από τον Βόρειο Πύργο ή να αποκόπτεται, να τσαλακώνεται και/ή να καταρρέει στο έδαφος; 

Δεν υπάρχουν καθόλου συντρίμμια αεροπλάνου που να φαίνονται στην τρύπα οποιουδήποτε πύργου σε βίντεο ή φωτογραφίες.

Ο Ληρ επεσήμανε ένα άλλο πρόβλημα της επίσημης αφήγησης. Οι τρύπες ήταν πολύ μικρές για να χωρέσουν τα αεροπλάνα.

Ένα Boeing 767 έχει πλάτος 156 πόδια. Το πλάτος της τρύπας στον Νότιο Πύργο ήταν 106 πόδια πλάτος και το πλάτος της τρύπας στον Βόρειο Πύργο ήταν 125 πόδια πλάτος.

Μερικοί άνθρωποι μπορεί να πουν ότι τα φτερά των Boeing απλώς αναδιπλώθηκαν καθώς το αλουμινένιο τμήμα των φτερών ήρθε σε επαφή με τις εξωτερικές χαλύβδινες κολώνες. Ωστόσο, μπορούμε να δούμε ότι αυτό δεν συμβαίνει στα βίντεο.

Τα αλουμινένια φτερά των αεροπλάνων δεν θα διπλώνονταν καλά προς τα πίσω, θα σχιζόντουσαν. Αυτό είναι απλή λογική.

Ο Τρίτος Νόμος της Κίνησης του Ισαάκ Νεύτωνα: « Για κάθε ενέργεια υπάρχει μια ίση και αντίθετη αντίδραση ». Η φυσική του γυμνασίου αναφέρει ότι η δύναμη που ασκεί ένα αεροπλάνο σε ένα κτίριο είναι ίδια με τη δύναμη που ασκεί ένα κτίριο σε ένα αεροπλάνο. 

Αν εφαρμόσουμε τον Τρίτο Νόμο του Νεύτωνα στην Πτήση 175. Στην ιστορία της 11ης Σεπτεμβρίου, η πτήση 175 χτυπά τον Νότιο Πύργο με 450 μίλια/ώρα Τώρα φανταστείτε ότι στο Νότιο Πύργο κινήθηκε με 450 μίλια/ώρα. Δεν θα περιμέναμε ότι η Πτήση 175 θα να είναι άθικτη. Δεν θα περιμέναμε ότι απλώς θα εξαφανιζόταν στον Νότιο Πύργο. Οποιοδήποτε βίντεο δείχνει ένα αεροπλάνο από αλουμίνιο να γλιστράει μέσα σε ένα κτίριο από χάλυβα και σκυρόδεμα, παραβιάζει τους Νόμους της Κίνησης του Νεύτωνα.

Τα φτερά θα έσπασαν αμέσως μετά την επαφή και το αεροπλάνο θα είχε εκραγεί. Δεν θα έμπαινε στον πύργο πρώτα, ώστε να ακολουθήσει έκρηξη. Το αεροπλάνο απλώς θα εξαφανιζόταν σε κομμάτια από τις χαλύβδινες κολόνες 14 ιντσών και απο τα δοκάρια δαπέδου από χάλυβα και σκυρόδεμα προτού πλησιάσει το εσωτερικό του πύργου.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΕΠΑΛΗΘΕΥΜΕΝΑ εξαρτήματα αεροπλάνου

Εκτός από ένα ή δύο στηρίγματα τοποθετημένα εκεί με λίγο κινητήρα… βρέθηκαν εξαρτήματα που δεν ταίριαζαν καν με ένα Boeing 767 και το αστείο είναι ένα κομμάτι απο κινητήρα στο γκαζόν του Πενταγώνου, δεν υπήρχαν πραγματικά εξαρτήματα αεροπλάνου ή συντρίμμια. επίσης δεν βρέθηκαν ποτέ μαύρα κουτιά στο σημείο μηδέν.

Ο κανονισμός 121 της FAA απαιτεί μια ολοκληρωμένη έρευνα για όλες τις συντριβές προγραμματισμένων εμπορικών πτήσεων, ωστόσο δεν υπάρχουν επίσημες αναφορές συντριβής για τα 4 περιστατικά, επειδή δεν υπήρχαν αεροπλάνα.

Συμπερασματικά μπορούμε να είμαστε 100% σίγουροι ότι τα αεροπλάνα δεν ήταν αληθινά. Εκτός από το ότι αψηφούν τους νόμους της φυσικής με αδύνατη δυναμική συντριβής, τα αεροπλάνα έχουν εμφάνιση CGI (εφέ γραφικών υπολογιστή) και δεν φαίνονται αληθινά.

Το ερώτημα είναι: τα αεροπλάνα φαίνονται σε πραγματικό βίντεο ή πρόκειται για μια τρισδιάστατη προβαλλόμενη εικόνα που χρησιμοποιεί προηγμένη τεχνολογία που δεν ήταν τότε καν γνωστή στο κοινό;

ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΑΝ ΠΡΟΗΓΜΕΝΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΟΛΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ

Αυτή η τεχνολογία αναφέρθηκε στα μέσα ενημέρωσης πριν από την 11η Σεπτεμβρίου σχετικά με στρατιωτικές ψυχολογικές επιχειρήσεις (PSYOPS).

Μερικά αξιοσημείωτα αποσπάσματα:

Σύμφωνα με έναν στρατιωτικό φυσικό που είχε το καθήκον να εξετάσει την ιδέα του ολογράμματος, είχε εδραιωθεί η σκοπιμότητα προβολής μεγάλων, τρισδιάστατων αντικειμένων που φαινόταν να πετάνε στον αέρα.

…η washingtonpost.com έμαθε ότι ένα εξαιρετικά μυστικό πρόγραμμα ιδρύθηκε το 1994 για να ακολουθήσει την ίδια τεχνολογία για την εφαρμογή PSYOPS. Ο “Ολογραφικός Προβολέας” περιγράφεται σε ένα διαβαθμισμένο έγγραφο της Πολεμικής Αεροπορίας ως ένα σύστημα για “προβολή ισχύος πληροφοριών από το διάστημα … για αποστολές εξαπάτησης ειδικών επιχειρήσεων”.

Η ελίτ μας ταΐζει με ψέματα, αλλά οι άνθρωποι σιγά-σιγά ξυπνούν. Ο Τζορτζ Μπους ο πρεσβύτερος ανακοίνωσε τη Νέα Παγκόσμια Τάξη κατά τη διάρκεια της προεδρίας του, αλλά οι επιθέσεις της 11ης Σεπτεμβρίου αντιπροσωπεύουν την πραγματική αρχή αυτής της σκοτεινής αποκρυφιστικής ατζέντας.

Δείτε ακόμα: Ο Frank Snepp από τους μεγαλύτερους πληροφοριοδότες της CIA, εξηγεί πως δημιουργούν “ψευδείς ειδήσεις” και παραπληροφόρηση στο κοινό μέσω των μεγαλύτερων ΜΜΕ. (βίντεο)

Αφήστε μια απάντηση