Όχι δε πρόκειται για τρομονόμο στην τέχνη, ούτε για μουσικό τρομονόμο αλλά για την απόλυτη λογοκρισία!

Τον απόλυτο έλεγχο έρχεται να επιβάλει η κυβέρνηση με το άρθρο 8 του νέου νομοσχεδίου του Υπουργείο Παιδείας.

Ουσιαστικά πρόκειται για μία ευρωπαϊκή οδηγία (ευρωπαϊκός τρομονόμος) η οποία είχε κυρωθεί από το ελληνικό Κοινοβούλιο το 2019.

Ο τρομονόμος μπήκε μέσα στον νέο ποινικό κώδικα που είχε ψηφίσει η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ και δεν κατήργησε η Νέα Δημοκρατία, απειλώντας με ποινές φυλάκισης έως και 5 έτη τους δημιουργούς-καλλιτέχνες ή ακόμη και τους απλούς χρήστες που θα ανεβάσουν ένα οπτικοακουστικό υλικό το οποίο με τη σειρά του θα κριθεί ως «δημόσια απειλή».

Σύμφωνα με το συγκεκριμένο άρθρο, το περιεχόμενο που κρίνεται πως είναι «ακατάλληλο» δεν θα αφαιρείται απλά από τις αντίστοιχες πλατφόρμες (π.χ. YouTube), αλλά ο δημιουργός του θα κινδυνεύει να διωχθεί ποινικά!

Οι υπηρεσίες οπτικοακουστικών μέσων δεν πρέπει:

α) να εμπεριέχουν υποκίνηση σε βία ή μίσος εναντίον ομάδας ανθρώπων ή μέλους ομάδας, ιδίως λόγω φύλου, φυλής, χρώματος, εθνοτικής καταγωγής, ιθαγένειας ή κοινωνικής προέλευσης, γενετικών χαρακτηριστικών, γλώσσας, θρησκείας ή πεποιθήσεων, πολιτικών φρονημάτων ή κάθε άλλης γνώμης, ιδιότητας μέλους εθνικής μειονότητας, περιουσίας, γέννησης, αναπηρίας, ηλικίας ή σεξουαλικού προσανατολισμού,

β) να εμπεριέχουν δημόσια πρόκληση σε τέλεση τρομοκρατικού εγκλήματος (άρθρο 187Α ΠΚ).

Στην Ισπανία με βάση αντίστοιχη νομοθεσία, έχουν γίνει 76 διώξεις (πολλές από αυτές αφορούν καλλιτέχνες). Σε αρκετούς έχουν αποδοθεί ποινές φυλάκισης. Στίχοι τραγουδιού που λένε «Δεν θα καταφέρουν να με λυγίσουν» απέναντι στις ειδικές δυνάμεις, θεωρούνται έως και «ωραιοποίηση της τρομοκρατίας»!!

Στη Γερμανία από το 2019 και έπειτα, μουσικοί, συγγραφείς, εικαστικοί, ακαδημαϊκοί έχουν διωχθεί με βάση τον τρομονόμο, γιατί μέσα από το έργο τους κάνουν κριτική ενάντια στην πολιτική του Ισραήλ απέναντι στους παλαιστίνιους!!

Πηγή www.newsbreak.gr, el.gr

Δείτε ακόμα https://anazitiseis.gr/to-koinovoylio-tis-germanias-echei-epi/

Discover more from

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continue reading