Οργή προκαλεί η αποκάλυψη ότι παραλίγο θα είχαμε “νέα Τέμπη” απο σύγκρουση τρένων παραμονές των περασμένων Χριστουγέννων!

Οργή προκαλεί η αποκάλυψη ότι παραλίγο θα είχαμε “νέα Τέμπη” απο σύγκρουση τρένων παραμονές των περασμένων Χριστουγέννων!

Οργή προκαλεί η αποκάλυψη ότι παραλίγο θα είχαμε νέα σύγκρουση τρένων, παραμονές των περασμένων Χριστουγέννων, στις Αχαρνές. Την αποκάλυψη την έκανε η εφημερίδα “Τα Νέα”, για ένα συμβάν που σημειώθηκε στις 23 Δεκεμβρίου του 2023, στις 12:19, λίγους μήνες μετά την τραγωδία των Τεμπών.

Δύο ημέρες μόνο πριν τα Χριστούγεννα, δύο επιβατικές αμαξοστοιχίες, γεμάτες κόσμο, παραλίγο να βρεθούν στην ίδια γραμμή στις Αχαρνές. Επρόκειτο για τις αμαξοστοιχίες 1313 που εκτελούσε το δρομολόγιο Κιάτο-Πειραιάς και την αμαξοστοιχία 51, το “Ασημένιο Βέλος”, η οποία εκτελούσε το δρομολόγιο Θεσσαλονίκη-Αθήνα. Κάτω από συνθήκες που ακόμα εξετάζονται η πρώτη αμαξοστοιχία παραβίασε ερυθρό σηματοδότη, το φωτόσημο Ρ668.

Μετά την παραβίαση η αμαξοστοιχία κατευθυνόταν προς τη γραμμή 102, στην οποία εκείνη την ώρα βρισκόταν παράλληλα η αμαξοστοιχία 51 που εκτελούσε το δρομολόγιο Θεσσαλονίκη Αθήνα.

Η σύγκρουση απετράπη για λίγο χάρη στον υπεύθυνο τηλεδιοίκησης του ΣΚΑ, ο οποίος, σύμφωνα με το ρεπορτάζ, ούρλιαζε στον ασύρματο, καλώντας τον μηχανοδηγό της αμαξοστοιχίας 1313 να σταματήσει, κάτι που ευτυχώς συνέβη πριν τα δύο τρένα συγκρουστούν.

Άραγε αν είχαμε άλλη μια τέτοια τραγωδια την οποία δεν είχε δει ο υπεύθυνος θα μιλούσαμε πάλι για ανθρώπινο λάθος;

Μπαλάκι ευθυνών και σε αυτό το περιστατικό

Πενήντα ημέρες μετά το συμβάν, στις 14 Φεβρουαρίου του 2024, η Ρυθμιστική Αρχή Σιδηροδρόμων ζητά εξηγήσεις από την Hellenic Train και τον ΟΣΕ. Το έγγραφο κοινοποιείται και στο υπουργείο Μεταφορών.

Η Ρυθμιστική Αρχή Σιδηροδρόμων τονίζει: “Λαμβάνοντας υπόψη ότι η ανωτέρω παραβίαση συνιστά πρόδρομο παράγοντα ατυχήματος, σας επισημαίνουμε ότι έως και σήμερα δεν μας έχετε γνωστοποιήσει τη σχετική έκθεση / πόρισμα εσωτερικής διερεύνησης του ανωτέρω συμβάντος”.

Σύμφωνα με το δημοσίευμα των “Νέων”, στελέχη της Hellenic Train υποστηρίζουν ότι για το περιστατικό ευθύνεται η ολισθηρότητα των γραμμών, όπως υποστήριξε και ο μηχανοδηγός.

Ο ΟΣΕ από την πλευρά του λέει ότι υπήρξε παραβίαση του σηματοδότη αλλά η έγκαιρη παρέμβαση του σταθμάρχη ήταν σωτήρια. Απο την άλλη ο μηχανοδηγός λέει πως δεν παραβίασε τον ερυθρό σηματοδότη αλλά ότι δεν έγινε ακαριαία η πέδηση.

Δείτε ακόμα: Έγκλημα Τέμπη: Πως όλα τα στοιχεία αποδεικνύουν συγκάλυψη με τακτικές μαφίας.

Αφήστε μια απάντηση