Τέμπη συγκάλυψη: Καρέ – Καρέ οι φωτογραφίες που δείχνουν κρίσιμα στοιχεία (δοχεία από ξυλόλιο), να απομακρύνονται από “άγνωστη ομάδα” προς άγνωστο σημείο!

Τέμπη συγκάλυψη: Καρέ – Καρέ οι φωτογραφίες που δείχνουν κρίσιμα στοιχεία (δοχεία από ξυλόλιο), να απομακρύνονται από “άγνωστη ομάδα” προς άγνωστο σημείο!

Μιλώντας χθες βράδυ στην εκπομπή «Αντιθέσεις» ο Ειδικός Πραγματογνώμονας σε θέματα πυρκαγιών ανέλυσε καρέ – καρέ τα όσα συνέβησαν στα Τέμπη όχι μόνο τη στιγμή της σύγκρουσης αλλά και μετά  όταν η σκηνή του δυστυχήματος όπως λέει αλλοιώθηκε με κρίσιμα στοιχεία να μεταφέρονται από άγνωστη ομάδα άρον – άρον από το σημείο της τραγωδίας και αποδείξεις της ύπαρξης χημικών ουσιών που οδήγησαν στην έκρηξη να αποσιωπώνται.

Ειδικότερα, η ομάδα Κοκοτσάκη εντόπισε αναλύοντας το υλικό, ύποπτα κομμάτια από τα συντρίμμια των τρένων, τα οποία θεωρεί πως προέρχονται από το παράνομο φορτίο και τα οποία συλλέγονται μεθοδικά από μια ομάδα ανθρώπων που δεν ανήκουν σε ομάδα διάσωσης και τα μεταφέρουν σε χώρο διαφορετικό από τα υπόλοιπα

Στις παραπάνω εικόνες βλέπουμε «Τα κομμάτια του κοντέινερ που ψάχναμε για να εξηγήσουμε το φαινόμενο της έκρηξης και τα οποία είχαν εκτιναχθεί σε διάφορες κατευθύνσεις. Τα κομμάτια αυτά είναι μέρος του κοντέινερ που εκτινάχθηκε και περιείχε δοχεία μεταφοράς τουλολίου και ξυλολίου. Οι λαμαρίνες αυτές, λεπτές στην κατασκευή, δεν προσομοιάζουν με κανένα από τα τμήματα των αμαξοστοιχιών, φαίνονται δε ανεπηρέαστα από την καύση, γεγονός που αποδεικνύει ότι εκτινάχθηκαν στις πρώτες στιγμές της διαρροής λόγω απότομης διόγκωσης» είπε ο κ. Κοκοτσάκης.

Πώς μοιάζουν τα δοχεία μεταφοράς ξυλολίου:

Αφαιρούσαν συγκεκριμένα κομμάτια από το χώρο

Όπως εξηγεί ο κύριος Κοκοτσάκης παρατήρησε «μια ομάδα να αφαιρεί κομμάτια συγκεριμένα στοιχεία απο τοπίο του εγκλήματος τα μέλη ομάδας δεν μοιάζουν να ανήκουν σε κάποια ομάδα διάσωσης»

Ποιοι και με ποιανού άδεια είχαν πρόσβαση στο σημείο;

«Με πολύ μεθοδικό τρόπο αφαιρούσαν συγκεκριμένα κομμάτια από τον χώρο του δυστυχήματος και τα τοποθετούσαν επιμελώς στο πίσω μέρος του εναπομείναντος βαγονιού, πίσω από το εμπορευματοκιβώτιο με τα χαρακτηριστικά ΖIMONITOR και πριν τα μεταφέρουν τα τοποθετούσαν σε χώρο συγκέντρωσης άλλο από αυτόν που προοριζόταν για θέση Κουλούρι» εξήγησε ο κ. Κοκοτσάκης

Στην πρωτη φωτογραφία φαίνεται το πίσω μέρος του βαγονιού της εμπρευματικής πριν τοποθετήσουν τα πειστήρια από το πεδίο. Ενώ στην παρακάτω φωτογραφία φαίνεται η συλλογή των πειστηρίων στο ίδιο μέρος, πριν και μετα!

Στη παρακάτω φωτογραφία βλέπουμε ένα κίτρινο βαγόνι μεταφοράς, που χρησιμοποιήθηκε για την απομάκρυνση των στοιχείων σε άγνωστη τοποθεσία. Τα συγκεκριμένα συντρίμμια δεν εντοπίζονται στην θέση Κουλούρι Λάρισας, στο οικόπεδο του ΟΣΕ, όπως θα έπρεπε να βρίσκονται όλα τα συντρίμμια!

Στην παρακάτω φωτογραφία φαίνονται τρύπες στην εξωτερική επιφάνεια της επιβατικής αμαξοστοιχίας με φορά από έξω προς τα μέσα, απόδειξη  ότι τα αντικείμενα που έπεσαν πάνω της ήταν έκρηξης με μεγάλη ταχύτητα!

Ο κ. Κοκοτσάκης καταλήγει στο συμπέρασμα ότι «τα αντικείμενα αυτά ήταν προϊόντα έκρηξης απο τα ειδικά κοντένερ μεταφοράς στο φορτίο επικινδύνων υλικών που ήταν πίσω από την 2 η μηχανή της εμπορικής ή στον κενό χώρο του 1ου βαγονιού ή στον αντίστοιχο του βαγονιού Νο 4 της εμπορικής αμαξοστοιχίας. Κλείνει μάλιστα με το συμπέρασμα πως αυτός ήταν ο λόγος των περισσότερων θανάτων της τραγωδίας!

Το The Faq αναφέρει πως μόλις τρεις ώρες μετά την σύγκρουση τα μηχανήματα της εταιρείας Πανδρεμένος και ΣΙΑ ΟΕ” μετέφεραν το χώμα με τα κρίσιμα στοιχεία του εγκλήματος!

Τρεις ώρες μετά την σύγκρουση τα μηχανήματα της εταιρείας “Πανδρεμένος και ΣΙΑ ΟΕ”, άρχισαν να μεταφέρουν τόνους χώματος, το οποίο η κυβερνητική προπαγάνδα το είχε χαρακτηρίσει “άχρηστο”. Οι φωτογραφίες είναι αδιάψευστοι μάρτυρες της αλήθειας. Το σημείο από όπου έφυγε το χώμα, ήταν πολύ κρίσιμο για τις έρευνες καθώς ακόμη και σήμερα αγνοείται μια κοπέλα. Χαρακτηριστικό επίσης  ότι έξι μήνες μετά την τραγωδία , οι πραγματογνώμονες των συγγενών, εντόπιζαν ανθρώπινα μέλη.

Το νέο στοιχείο που προσκομίζει στην έρευνα σήμερα η Στήλη είναι ότι η μεταφορά του εδάφους που χαρακτηρίστηκε ως “άχρηστο” ΔΕΝ έγινε 3 μέρες μετά, όπως λέγεται και γράφεται, αλλά μόλις λίγες ώρες μετά την σύγκρουση των τρένων, στις 5:00 πμ!

Στις φωτογραφίες που δημοσίευσε ο ιστότοπος, όλα τα μηχανήματα, πλην των γερανών, ανήκουν στην ” Αθανάσιος Πανδρεμένος και ΣΙΑ ΟΕ”, δηλαδή οι φορτωτές, οι εκσκαφείς, τα γκρέιντερ και όλα τα υπόλοιπα.

Ο εργολάβος  ήταν στο χώρο της σύγκρουσης από τις 2 τα ξημερώματα. Θυμάστε ότι τα δύο τρένα συγκρούστηκαν λίγα λεπτά πριν τα μεσάνυχτα της 28ης Φεβρουαρίου του 2023 και τις δύο πρώτες ώρες της 1/3/23, ο ιδιοκτήτης της εταιρείας βρίσκονταν στο σημείο.

Ο κ.Πανδρεμένος διαθέτει στόλο περί τα 4-5 φορτηγά. Το χώμα που μεταφέρθηκε είναι περίπου 30 φορτηγά, δηλ κοντά στα 300 κυβικά. Κατάφερε να περάσει (λόγω των ασθενοφόρων που έπρεπε να έχουν απρόσκοπτη πρόσβαση στο χώρο) περί τις 5:00 πμ, οπότε και «άρχισε τη δουλειά» που του ανατέθηκε. Δηλαδή να μεταφέρει χώμα από τη σημείο της σύγκρουσης σε ιδιωτικό χώρο (χωράφι)  διαφορετικό από εκεί που μεταφέρθηκαν επίσημα όλα τα άλλα στοιχεία της τραγωδίας δηλαδή στην περιοχή “Κουλούρι”

Ο χώρος, με εντολή ανακριτή, πλέον είναι φυλασσόμενος, κάτι που θα έπρεπε να συμβαίνει όμως εξ αρχής και όχι 13 μήνες μετά, δεδομένου ότι το χώμα αυτό, κάθε άλλο παρά «άχρηστο» είναι, αφού ως γνωστό αγνοείται ακόμη η Εριέττα.

Στη φωτογραφία ενδεικτικά,  φαίνεται το βαγόνι 2 που κάηκε ο περισσότερος κόσμος. Εκεί που είναι το βέλος αφαιρέθηκε χώμα – τμήμα του εδάφους – ενώ ως χώρος δυστυχήματος  δεν θα έπρεπε να έχει πειραχτεί τίποτα προκειμένου να ερευνηθεί και να εξεταστεί.

Τώρα συνδέστε και την αποκάλυψη του βήματος με τις μονταρισμένες συνομιλίες και βάλτε τα κάτω. Εδώ στοιχειοθετείται ένα δεύτερο και πιο βαρύ έγκλημα απο αυτό του Καραμανλή. Στοιχειοθετείται το έγκλημα της συγκάλυψης!

Ένα ακόμη αρκετά περίεργο περιστατικό στην όλη υπόθεση, είναι πως όλες αυτές οι φωτογραφίες που δείξαμε παραπάνω, παίχτηκαν απο τα μεγαλύτερα διεθνή ΜΜΕ (Reuters – CNN) αλλά απο κανένα ελληνικό…


Discover more from

Subscribe to get the latest posts to your email.

Discover more from

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continue reading