#boycotGreekMedia «Κλείνουμε την τηλεόραση»

Το #boycotGreekMedia που τρεντάρει απο χθες πρώτο στο Twitter ενώνει τους χρήστες και βγαίνουν πολλές αλήθειες. Απο τότε που ήρθε στην εξουσία η κυβέρνηση Μητσοτάκη το πρώτο που έκανε ήταν να μοιράσει εκατομμύρια ευρώ στα μέσα ενημέρωσης, αρχικά με τις καμπάνιες «Μένουμε Σπίτι» και «Μένουμε Ασφαλείς» και έπειτα με την καμπάνια για τον έγκαιρο εμβολιασμό έναντι του κορονοϊού covid-19, το σύνολο αυτών να φτάνει τα 40 εκατομμύρια ευρώ.

Το ποτήρι ξεχείλισε με τα γεγονότα των τελευταίων ημερών να παρουσιάζονται μονταρισμένα. Το ένα απεικόνιζε τους άνδρες της ΔΡΑΣΗ στη Νέα Σμύρνη να φωνάζουν “θα τον σκοτώσουνε”, αντί του πραγματικού “να τους σκοτώσουμε”. Και το άλλο με κομμένο τον φυσικό ήχο του βίντεο, να περιγράφεται απο τους δημοσιογράφους μια τελείως διαφορετική εικόνα αστυνομικής βίας εναντίον ρεπόρτερ. STAR και ΣΚΑΙ κυριάρχησαν για ακόμα μια φορά στην ατζέντα της κριτικής υπό το hashtag #boycotGreekMedia.

Πολλοί χρήστες αναφέρθηκαν στο παρακάτω κατάλογο που δείχνει την χώρα μας να “φιγουράρει” στην καθόλου τιμητική, 65η θέση. Πρόκειται για έναν κατάλογο, που αναρτάται κάθε χρόνο από το 2002, και με βάση τον οποίο αξιολογούνται τα χαρακτηριστικά του πλουραλισμού, της ανεξαρτησίας των μέσων ενημέρωσης, της ποιότητας του νομοθετικού πλαισίου και της ασφάλειας των δημοσιογράφων. Ο σχετικός δείκτης αποτελεί σημείο αναφοράς από διπλωμάτες, διεθνείς οργανισμούς (όπως ΟΗΕ) αλλά και την Παγκόσμια Τράπεζα.

#boycottGreekMedia: Μήπως ήρθε η ώρα να μιλήσουμε για διαχωρισμό Κράτους και Δημοσιογραφίας;

Και ένα tweet στο τέλος για να γελάσουμε…

Image

Δείτε ακόμα https://anazitiseis.gr/se-aytarchiko-kathestos-exelissetai-i/

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *