Τουλάχιστον 13 Ισραηλινοί έχουν υποστεί παράλυση του προσώπου μετά τη χορήγηση του εμβολίου Pfizer Covid-19

Τουλάχιστον 13 Ισραηλινοί έχουν υποστεί παράλυση του προσώπου μετά τη χορήγηση του εμβολίου Pfizer Covid-19

Το Ισραήλ φημίζεται για το γρήγορο και αποτελεσματικό του πρόγραμμα μαζικού εμβολιασμού, με το οποίο έχει εμβολιαστεί ένα εντυπωσιακό 20% του πληθυσμού της χώρας, δεδομένου ότι ο εμβολιασμός άρχισε  στα τέλη του Δεκεμβρίου. 

Ωστόσο, για μερικούς Ισραηλινούς, η πρωτοβουλία οδήγησε σε κάποιες απροσδόκητες παρενέργειες. Τουλάχιστον 13 άτομα ανέφεραν ήπια παράλυση του προσώπου αφού έλαβαν το εμβόλιο Pfizer / BioNTech, ανέφερε το ισραηλινό κατάστημα Ynet, προσθέτοντας ότι αξιωματούχοι πιστεύουν ότι ο αριθμός αυτών των περιπτώσεων θα μπορούσε να είναι υψηλότερος. 

«Για τουλάχιστον 28 ώρες είχα [παράλυση προσώπου]», είπε  ένα άτομο στο παρελθόν που είχε την ανεπιθύμητη ενέργεια. “Δεν μπορώ να πω ότι είχε τελειώσει εντελώς μετά τις 28  ώρες, αλλά δεν είχα άλλους πόνους, εκτός από έναν μικρό πόνο στο μέρος που έγινε η ένεση, αλλά δεν υπήρχε τίποτα πέρα ​​από αυτό.”

Το υπουργείο Υγείας του Ισραήλ δήλωσε ότι είναι ασφαλές να πραγματοποιηθεί η δεύτερη δόση, υπό την προϋπόθεση ότι η παράλυση του προσώπου ξεπερνιέται και δεν αφήνει προβλήματα μακροπρόθεσμα. Ωστόσο, ορισμένοι Ισραηλινοί ιατροί εμπειρογνώμονες επέλεξαν να αγνοήσουν αυτήν τη συμβουλή. 

Ο Ynet ανέφερε την καθηγήτρια Galia Rahav, διευθύντρια της Μονάδας Λοιμωδών Νοσημάτων στο Ιατρικό Κέντρο Sheba, η οποία είπε ότι δεν αισθάνθηκε  «άνετα»  να κάνει την δεύτερη δόση σε κάποιον που είχε λάβει την πρώτη και στη συνέχεια υπέφερε από παράλυση. 

«Κανείς δεν ξέρει αν αυτό συνδέεται με το εμβόλιο ή όχι. Γι ‘αυτό δεν θα έδινα δεύτερη δόση σε κάποιον που υπέφερε από παράλυση μετά την πρώτη δόση »  , είπε η Galia Rahav. 

Τις τελευταίες εβδομάδες, το εμβόλιο της Pfizer έχει λάβει έγκριση έκτακτης ανάγκης από κυβερνήσεις που προσπαθούν να εμβολιάσουν τους πολίτες τους. 

Τον Δεκέμβριο, το Ηνωμένο Βασίλειο έγινε η πρώτη χώρα στον κόσμο που άρχισε να χορηγεί το εμβόλιο στον γενικό πληθυσμό. Αν και αξιωματούχοι υγείας περιέγραψαν το εμβόλιο ως ασφαλές και αποτελεσματικό στη μείωση των συμπτωμάτων Covid-19, ανησυχητικές αναφορές συνεχίζουν να εμφανίζονται σχετικά με σοβαρές παρενέργειες. 

Το Μεξικό ξεκίνησε μια έρευνα στις αρχές Ιανουαρίου αφού ένας νεαρός γιατρός έμεινε παράλυτος λίγα λεπτά μετά τη χορήγηση του φαρμάκου. Υπήρξαν επίσης πολλές περιπτώσεις στις οποίες άτομα που πάσχουν από αλλεργίες έχουν βιώσει σοβαρές αντιδράσεις μετά τον εμβολιασμό. 

Αρκετές αναφορές έχουν συνδέσει το εμβόλιο με ανεξήγητους θανάτους, αλλά οι αρχές επέμειναν ότι δεν υπάρχουν στοιχεία που να υποδηλώνουν ότι το εμβόλιο ευθύνεται για αυτές τις περιπτώσεις. 

Για παράδειγμα, ένας Πορτογάλος γιατρός που φέρεται να ήταν υγιέστατος, πέθανε αμέσως μετά τη λήψη του εμβολίου. Αξιωματούχοι της υγείας αργότερα κατέληξαν στο συμπέρασμα ότι δεν υπήρχε σχέση μεταξύ του θανάτου και του εμβολίου, προσθέτοντας ότι δεν μπορούσαν να αποκαλύψουν την ακριβή αιτία του θανάτου. για νομικούς λόγους…

Πηγή www.infowars.com

Δείτε https://anazitiseis.gr/55-anthropoi-pethanan-stis-ipa-meta-to-emv/

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.