Β. Ζησιμάτος δικηγόρος Μηχανοδηγού: Αν οριστεί πραγματογνώμονας για το καταγραφικό στα Τέμπη – σε 10 ημέρες θα ξέρουμε πως έγινε η κοπτοραπτική των κρίσιμων 11 λεπτών στις συνομιλίες!

Β. Ζησιμάτος δικηγόρος Μηχανοδηγού: Αν οριστεί πραγματογνώμονας για το καταγραφικό στα Τέμπη – σε 10 ημέρες θα ξέρουμε πως έγινε η κοπτοραπτική των κρίσιμων 11 λεπτών στις συνομιλίες!

Ο Βασ. Ζησιμάτος ο δικηγόρος ενός από τους Μηχανοδηγούς που εξαυλωθηκε, κατέθεσε νέα μήνυση για αλλοίωση στοιχείων. Μετά απο 14 μήνες έρχονται συνεχώς νέα στοιχεία συγκάλυψης στο φως. Οι χαροκαμένοι συγγενείς παλεύουν ολομόναχοι για στοιχεία και συνεχώς βρίσκουν ωμή συγκάλυψη και δεν κουνιέται φύλο;

Πως το ανεχόμαστε σαν κοινωνία, συνηθίσαμε την σαπίλα και μας φαίνεται φυσιολογικό; 11 λεπτά χαμένα από τις συνομιλίες λέει ο συνήγορος! Οι δικαστικές αρχές έχουν στα χέρια τους τις συνομιλίες από τις 8:00 μμ. κ είναι ανά δευτερόλεπτο. Αλλά από τις 23:07 έως 23:18 είναι όλα σβησμένα. Το έχει κατασχέσει ο ανακριτής είπε στον 105,5 ο δικηγόρος της οικογένειας του μηχανοδηγού – Η ύποπτη σιωπή 11 λεπτών στο ηχητικό με τις 143 συνομιλίες

Ποιός διέγραψε 11 ολόκληρα λεπτά ;

Ο δικηγόρος της οικογένειας του μηχανοδηγού της επιβατικής αμαξοστοιχίας επιβεβαίωσε ότι η θέση τους είναι πως ο άτυχος άνδρας είχε αντιληφθεί λόγω εμπειρίας ότι κάτι πάει λάθος, είχε σταματήσει την αμαξοστοιχία, προσπάθησε να επικοινωνήσει με τον σταθμάρχη (δεν το ξέρουμε γιατί υπάρχει το κενό των 11 λεπτών στις καταγεγραμμένες συνομιλίες) και τελικά συνέχισε στην μοιραία του πορεία. «Αν δείτε τις προηγούμενες συνομιλίες είναι εντελώς τυπικός ο συγκεκριμένος μηχανοδηγός, είχε 40 χρόνια πείρας στην πλάτη του».

Αναφερόμενος εξάλλου στις φήμες περί υπερβολικής ταχύτητας της επιβατικής αμαξοστοιχίας, ο κ. Ζησιμάτος τόνισε ότι «ακόμη και να ήθελε δεν θα μπορούσε, σε ένα τόσο κοντινό σημείο από τη Λάρισα όπου έγινε η σύγκρουση, να αναπτύξει τέτοια ταχύτητα. Και μάλιστα με ενδιάμεση ακινητοποίηση της αμαξοστοιχίας όπως λένε οι μάρτυρες … η ταχύτητα είναι η προβλεπόμενη από τους κανονισμούς ασφαλείας».

Εντελώς τυχαίο και συμπτωματικό και αυτό; Και μέσα σε μιά εβδομάδα ; Ε όχι, πρέπει να ξυπνήσετε αμαυρώνουν κάποιοι την δικαιοσύνη και καθόμαστε και κοιτάμε σαν να βλέπουμε δραματική ταινία σε ζωντανο χρόνο βλέποντας τους συγγενείς να παλεύουν μόνοι τους με το θηρίο!

Ακούστε τι είπε στη συνέντευξη του ο δικηγόρος του άτυχου οδηγού και ξυπνήστε:

«Εμείς από τον Σεπτέμβριο του 2023 είχαμε υποβάλει γραπτώς αίτημα στον ειδικό Εφέτη ανακριτή και του επισημάναμε ότι πράγματι -και το είχε δει και ο ίδιος- ότι από τις 143 συνομιλίες εκείνης της μοιραίας βραδιάς που υπάρχουν στα ραδιοτηλέφωνα, όπου μιλούν όλοι οι μηχανοδηγοί με τους σταθμάρχες … από τις 8 το απόγευμα μέχρι τις 3 το πρωί, όλοι οι κλειδούχοι που είχαν βάρδια, όλοι οι μηχανοδηγοί, αλλά και μεταξύ τους οι σταθμάρχες.

Είναι το μοναδικό μέσο επικοινωνίας μεταξύ μηχανοδηγών και σταθμαρχών. Όλες οι επικοινωνίες είναι ανά κάποια δευτερόλεπτα, δεν περνούν πάνω από 15-20 δευτερόλεπτα, μιλούν συνέχεια. Είχαμε θέσει στον ανακριτή το θέμα ότι πρέπει να ελεγχθεί η ορθότητα των ηχητικών αρχείων που έχουν παραδοθεί στη Δικαιοσύνη, με τον τρόπο που παραδόθηκαν, ένα απλό USB … διότι παρουσιάζεται μία ανεξήγητη σιωπή».

«Τότε εμείς δεν είχαμε περαιτέρω αποδεικτικά στοιχεία, να συνδυάσουμε αυτή την χρονική, ανεξήγητη σιωπή, να κάνουμε ένα αίτημα πιο συγκεκριμένο. Όμως μέσα στη δικογραφία του ειδικού Εφέτη ανακριτή, που εξετάζει το κύριο έγκλημα, υπάρχουν πλέον μαρτυρίες επιβατών. Ένορκες μαρτυρίες, δικόγραφα μήνυσης. Αυτοί οι επιβάτες, πολυτραυματίες σήμερα, περιγράφουν ότι αμέσως μετά την αναχώρηση του Intercity στη Λάρισα σταματάει ξαφνικά στη μέση του πουθενά και στο απόλυτο σκοτάδι -τα έχω μπροστά μου, διαβάζω επί λέξει. Κατά πάσα πιθανότητα, είναι περίπου 3 λεπτά μετά την αναχώρηση, λίγο έξω από τη Λάρισα.

Προσδιορίζουμε το σημείο στο λεγόμενο πασάγιο, στο κλειδί, δηλαδή στη διαγώνιο. Ακριβώς εκεί έχουμε μαρτυρίες επιβατών ότι ο μηχανοδηγός σταματά. Δεν είναι δυνατόν να σταματήσει χωρίς σπουδαίο λόγο με μία αμαξοστοιχία γεμάτη επιβάτες, ενώ έχει ήδη καθυστερήσει. Χρειάζεται σπουδαίος λόγος. Ακόμη και για ελάττωση ταχύτητας απαιτείται από τον μηχανοδηγό η σύνταξη συγκεκριμένου ειδικού εντύπου, που υπογράφεται και παραδίδεται στην υπηρεσία, για ποιο λόγο έκοψε ταχύτητα ή σταμάτησε, προκειμένου να ελεγχθεί πειθαρχικά. Άρα, δεν σταματά στη μέση του πουθενά ένας μηχανοδηγός αν δεν είναι κάτι πολύ σοβαρό».

«Την ώρα που φαίνεται να έχει σταματήσει στη μέση του πουθενά ο μηχανοδηγός, ανατρέχοντας στο ραδιοτηλέφωνο και την ίδια χρονική περίοδο, για πρώτη φορά ανάμεσα σε 143 αρχεία βλέπουμε σιωπή 11 λεπτών … σταμάτησε και “φαίνεται” με βάση τις συνομιλίες του ραδιοτηλεφώνου να μην έχει επικοινωνήσει εκ νέου με τον σταθμάρχη. Αλλά το εξεταζόμενο αυτό χρονικό διάστημα, για εμάς έχουν αφαιρεθεί 11 ολόκληρα λεπτά συνομιλιών. Είναι δυνατόν;», αναρωτήθηκε ο κ. Ζησιμάτος.

«Αν δεν επικοινωνήσει ο μηχανοδηγός να πει ότι σταμάτησε, ο σταθμάρχης δεν ξέρει. Έχει κάνει πάρα πολλά σφάλματα, έχει ομολογήσει ο άνθρωπος. Έπρεπε να κοιτάει τον πίνακα, το πιο απλό πράγμα, ότι είναι “κόκκινες” οι γραμμές. Είναι πολύ πιθανό να ρώτησε, αλλά το γεγονός ότι σταμάτησε η αμαξοστοιχία 3 λεπτά μετά τη Λάρισα είναι κάτι που δεν αμφισβητείται, υπάρχουν μαρτυρίες. Εμείς ανατρέχοντας στα ραδιοτηλέφωνα βλέπουμε ότι “κατά σύμπτωση” στις 23.07 κόβονται όλες οι συνομιλίες. Η αμαξοστοιχία είχε φύγει στις 23.05 από τη Λάρισα. Και στις 23.07 κόβονται όλες οι συνομιλίες.

Και επανέρχονται στις 23.18 και 24 δευτερόλεπτα, με πρώτη καταγραφείσα συνομιλία το “Λάρισα δεν έχουμε ρεύμα” (το λέει άγνωστος άνδρας, δεν μπορούμε να τον ταυτοποιήσουμε. Είναι ένα πολύ κρίσιμο χρονικό διάστημα. Το “δεν έχουμε ρεύμα” κάποιοι το ερμηνεύουμε ότι έχει γίνει ήδη η μοιραία σύγκρουση και από εκεί και πέρα όλες οι συνομιλίες στο ραδιοτηλέφωνο αρχίζουν πλέον, ο σταθμάρχης παίρνει και από άλλους πληροφορίες.  Αυτός απαντά «Σταθμός ακούει. Σαμαράς, πού δεν έχεις ρεύμα;». Δεν παίρνει απάντηση, από εκεί και πέρα αρχίζουν να “ψάχνονται”, μέχρι τις 23.23 και 38 δευτερόλεπτα. Τότε ο Σαμαράς φαίνεται να κάνει μία προσπάθεια, αφού έχει ενημερωθεί από το Ρυθμιστή Έλξης ότι κάτι έχει γίνει στη γραμμή. Ρωτάει “62 ακούει;“».

«Δεν θα μπλέξουμε ποτέ σε πολιτικά παιχνίδια, αλλά χάθηκαν ανθρώπινες ζωές. Δεν είναι όλα πολιτική, να βγαίνουν κάποιοι να διαψεύδουν, να τα ρίχνουν σε 2 ανθρώπους, σταθμάρχη και μηχανοδηγό. Για εμάς και για όλο τον κόσμο το αφήγημα του ανθρώπινου λάθους ως μόνης ενεργής αιτίας του δυστυχήματος δεν στέκει. Έχει καταρρεύσει. Αλλά θα τους βόλευε πολύ να στηριχθεί στα δύο “ανθρώπινα λάθη”. Από την αρχή προσπάθησαν να επιρρίψουν ευθύνες στο νεκρό μηχανοδηγό. Δεν σεβάστηκαν ούτε τον πόνο μιας οικογένειας. Με τη μηνυτήρια αναφορά που καταθέσαμε δίνουμε στον εισαγγελέα όλα τα κρίσιμα αποδεικτικά στοιχεία που έχουμε στη διάθεσή μας ως σήμερα, είναι δεδομένο ότι θα συλλέξουμε και νέα, ήδη έρχονται νέες μαρτυρίες».

«Ο ανακριτής έχει ακριβώς την ίδια “περιέργεια” με εμάς, για ποιο λόγο επί 11 ολόκληρα λεπτά φαίνεται να μην έχει επικοινωνήσει κανείς με κανέναν, ένα βράδυ που υπάρχει κίνηση και στις δύο γραμμές με πολλές αμαξοστοιχίες. Άλλες για Βόλο, άλλες προς Θεσσαλονίκη και Αθήνα, είχε τεράστια κίνηση».

Τεχνικά, αν έχει γίνει «κοπτοραπτική» αυτό μπορεί να διαπιστωθεί, τόνισε ο κ. Ζησιμάτος. «Γι’ αυτό υποβάλαμε αίτημα σε εισαγγελέα και ειδικό Εφέτη ανακριτή να οριστεί ειδικός πραγματογνώμονας, να ελέγξει το ίδιο το καταγραφικό του ΟΣΕ και όχι το USB που δόθηκε στη Δικαιοσύνη, προκειμένου με τις γνώσεις του και με διορισμό τεχνικών συμβούλων από τις οικογένειες, να φανεί αν έχει γίνει διαγραφή από το σκληρό δίσκο. Έχει γίνει ήδη η κατάσχεση του καταγραφικού από τον ανακριτή, θεωρώ ότι εντός των επόμενων 10 ημερών θα έχουμε αποτέλεσμα, αρκεί και ο ίδιος να διατάξει ορισμό πραγματογνώμονα».

ΒΑΣΙΛΗΣ-ΖΗΣΙΜΑΤΟΣ

Αφήστε μια απάντηση