Ξεκίνησαν: Αλυσίδα super market στην Ολλανδία επιβάλει «βαθμολογία για το κλίμα» στους πελάτες του!
Όταν ο θεωριτικός του Great Reset, Yuval Noah Harari, είπε ότι «Η ανοχή του κόσμου στα μέτρα Covid, μας κάνει ανοιχτούς σε ακραίες ιδέες σχετικά με την αντιμετώπιση της κλιματική αλλαγής», αυτές οι “ακραίες ιδέες” για το κλίμα φαινεται πως ξεκίνησαν να γίνονται πραγματικότητα, καθώς μια αλυσίδα σούπερ μάρκετ απο την Ολλανδία θα ζητάει απο τους πελάτες «βαθμολογία για το κλίμα» στις αποδείξεις.
Παράδειγμα: Δύο μπιφτέκια, ένα σακουλάκι μαρούλι και ένα κουτί γάλα, κοστίζουν πλέον τέσσερα ευρώ και οκτώ κιλά αερίου του θερμοκηπίου! Αυτό είναι το σχέδιο της αλυσίδας του σούπερ μάρκετ Albert Heijn και φυσικά της Ατζέντας 2030!
Οι πελάτες που θα κοιτούν την απόδειξη μετά από επίσκεψη στο σούπερ μάρκετ θα σοκάρονται και δεν θα ευθύνονται γιαυτό οι υψηλές τιμές λόγω του πληθωρισμού, αλλά οι κλιματικές επιπτώσεις των προϊόντων, όπως πχ τα χάμπουργκερ και τα αβοκάντο.
Το Albert Heijn στην πραγματικότητα ερευνά αν μπορεί να εκτυπώσει μια τέτοια «βαθμολογία για το κλίμα» στις αποδείξεις. «Νομίζω ότι αυτό θα γίνει», είπε η διευθύνουσα σύμβουλος Albert Heijn, Marit van Egmond, την περασμένη εβδομάδα στο πρόγραμμα Radio 1 Geld of je Leven (EO) .
Σύμφωνα με την υπεύθυνη του σούπερ μάρκετ, στόχος είναι να τονωθεί η βιώσιμη συμπεριφορά μεταξύ των πελατών. Και επιβεβαιώνει ότι η αλυσίδα σούπερ μάρκετ θα μπορεί να εκτυπώσει τον αντίκτυπο του κλίματος στις αποδείξεις.
Η ιδέα δεν είναι καινούργια
Το νορβηγικό διαδικτυακό σούπερ μάρκετ Oda εισήγαγε ήδη την επιλογή εμφάνισης των εκτιμώμενων κλιματικών επιπτώσεων των παραγγελιών πέρυσι. Αυτό φαίνεται να έχει αντίκτυπο στη συμπεριφορά των καταναλωτών. Οι πωλήσεις κόκκινου κρέατος μειώθηκαν, ενώ οι πωλήσεις φυτικών προϊόντων αυξήθηκαν κατά ογδόντα τοις εκατό.
Ο καθηγητής βιωσιμότητας Arjen Wals πιστεύει ότι η βαθμολογία για το κλίμα στην απόδειξη είναι μια «ωραία ιδέα», υπό την προϋπόθεση ότι οι βαθμολογίες για το κλίμα υπολογίζονται αξιόπιστα από ανεξάρτητους φορείς και όχι από τον ίδιο το σούπερ μαρκετ. «Για τα άτομα που τρώνε κόκκινο κρέας, η υψηλή επίδραση του CO2 στην απόδειξη μπορεί να είναι αρκετά μεγαλύτερη».
Το Albert Heijn ήδη ενθαρρύνει τους πελάτες να εκτυπώσουν μια σύντομη απόδειξη για να εξοικονομήσουν απόβλητα χαρτιού ή να λάβουν την απόδειξη μόνο ψηφιακά. Αυτός ο αντίκτυπος του κλίματος θα είναι επίσης ορατός στην εφαρμογή.
Σε παλαιότερο άρθρο έχουμε αναφέρει πως η Ολλανδία είναι η χώρα πείραμα της Ευρώπης για την εφαρμογή του Great Reset.
Ιούλιος 2020 Παγκόσμιο Οικονομικό Φόρουμ: Η συνεισφορά σας στην εργασία ΜΕΓΑΛΗ ΕΠΑΝΑΦΟΡΑ θα είναι ιδιαιτέρως κρίσιμη στην ετήσια συνάντηση. Επίσης, η συμμετοχή σας στην σύσκεψη του Νταβός θα εξασφαλίσει πως η Ολλανδία θα παίξει τεράστιο ρόλο στην διαμόρφωση του μελλοντικού παγκόσμιου συστήματος εμπορίου.
Η εκτελεστική διευθύντρια της ΜΚΟ Global Alliance for the Future of Food, σε μια συνέντευξη τον Ιούλιο του 2021 είχε δηλώσει: “Το κυρίαρχο σύστημα διατροφής μας πρέπει να αποσυναρμολογηθεί και να ξαναχτιστεί“.
Ο Ολλανδός πολιτικός Thierry Baudet είπε ότι οι πράσινες πολιτικές που αναγκάζουν τους αγρότες να διαμαρτύρονται αποτελούν μέρος της δέσμευσης της Ολλανδίας στην ατζέντα της Μεγάλης Επαναφοράς του WEF.
Η Barbara είναι η διευθύνουσα σύμβουλος της Rabo Carbon Bank. Σε μια συνέντευξη 53 δευτερολέπτων, υποστηρίζει ότι ένα «Προσωπικό πορτοφόλι άνθρακα» θα εφαρμοστεί στην Ολλανδία.
«Θα διασφαλίσουμε ότι κάθε νοικοκυριό ή κάθε πολίτης της Ολλανδίας θα λαμβάνει ένα συγκεκριμένο ποσό δικαιωμάτων εκπομπής άνθρακα. Με αυτόν τον τρόπο μπορούμε να διασφαλίσουμε ότι δεν θα εκπέμπουμε περισσότερο από το ετήσιο όριο μας. Τα δικαιώματα εκπομπών μας θα αποθηκευτούν σε ένα πορτοφόλι άνθρακα. Έτσι, μπορώ να αγοράσω δικαιώματα εκπομπής άνθρακα απο κάποιον που δεν έχει την οικονομική δυνατότητα να τα πληρώσει. Με αυτόν τον τρόπο αυτό το φτωχό άτομο μπορεί να κερδίσει κάποια επιπλέον χρήματα!
Δείτε περισσότερα γιαυτό σε αυτό το πολύ σημαντικό άρθρο: Ατζέντα 2030: Πως το αποτύπωμα άνθρακα θα οδηγήσει σ’ ένα σύστημα κοινωνικής πίστωσης, χειρότερο κι απο αυτο της Κίνας!
Στην ουσία πρόκειται για ένα σύστημα κοινωνικής πίστωσης με βάση το κλίμα!
Αυτό δεν είναι άλλο απο μια πρώτη εφαρμογή που αποσκοπεί να καλύψει όλες τις βάσεις της ψηφιακής ταυτότητας (που ετοιμάζει ο Μπιλ Γκέιτς), του ψηφιακού νομίσματος, του κοινωνικού πιστωτικού σκορ κ.λπ. Ενός ολοκληρωτικού ελέγχου και επιτήρησης από το οποίο δεν θα υπάρχει διαφυγή.
Οπότε η δράση είναι απαραίτητη!
Πρόσφατα: Ανάγκασαν 100 Ολανδικά σχολεία να σερβίρουν σκουλίκια και έντομα στους μαθητές!