Υποναύαρχος (ε.α.) και νομικός Αντώνης Παπαντωνίου: Η υπόθεση στα Τέμπη συνιστά “Ανθρωποκτονία κατα συρροή με ενδεχόμενο δόλο”!

Υποναύαρχος (ε.α.) και νομικός Αντώνης Παπαντωνίου: Η υπόθεση στα Τέμπη συνιστά “Ανθρωποκτονία κατα συρροή με ενδεχόμενο δόλο”!

Τρείς Ημέρες μετά το γεγονός της Σύγκρουσης των Τραίνων, τήν 3-3-2023, είχα γράψει ένα Άρθρο με Τίτλο “ΑΝΘΡΩΠΟΚΤΟΝΙΑ ΚΑΤΑ ΣΥΡΡΟΗ ΜΕ ΕΝΔΕΧΟΜΕΝΟ ΔΟΛΟ” και το είχα θέσει υπ όψιν και της Κυρίας Μαρίας Καρυστιανού. ΔΕΙΤΕ στή Σελίδα μου. Είναι Δημόσια.

Εκεί αναφέρω αρκετά στοιχεία, πολλά γιά αρχή, που πρότεινα να ζητηθούν και να ελεγχθούν από τις Εισαγγελικές και Ανακριτικές Αρχές. Μεταξύ αυτών ζητούσα να προσκομιστούν τα εξής:

1.- ΦΟΡΤΩΤΙΚΗ του φορτίου στή οποία καταγράφονται όχι μόνον όλα τα χαρακτηριστικά των Φορτίων αλλά ΚΑΙ ο ΦΟΡΤΩΤΗΣ αλλά ΚΑΙ ο ΠΑΡΑΛΗΠΤΗΣ!

2.- ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΡΙΟ ΣΥΜΒΟΛΑΙΟ ΤΟΥ ΦΟΡΤΊΟΥ γιά να ταυτοποιήσει την αλήθεια του δηλωθέντος στή Φορτωτική Φορτίου, που θα προκύψει από το ύψος τού Ασφαλίστρου!

3.- ΕΚΘΕΣΗ ΤΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΟΥ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΩΝ ΕΜΠΟΡΕΥΜΑΤΩΝ(ΣΑΜΕΕ), που πίστευα ότι σίγουρα μετέφερε λόγω της τρομερής ΦΛΟΓΑΣ, και όχι μόνον.

Σημειώνω ότι έχουν αναζητηθεί και βρεθεί, ΒΑΓΟΝΙΑ, ΟΣΤΑ, ΑΝΘΡΩΠΙΝΑ ΥΠΟΛΕΙΜΜΑΤΑ, ΜΠΑΖΩΜΑΤΑ, ΜΟΝΤΑΖΙΕΡΕΣ, ΕΚΘΕΣΕΙΣ ΧΗΜΕΙΟΥ κ.λ.π. αλλά δεν έχω μέχρι σήμερα ακούσει απολύτως τίποτα γι αυτά τα ΤΡΙΑ ΧΑΡΤΙΑ!!!

Του Αντώνη Παπαντωνίου, Υποναύαρχου Λ. Σ. (ε.α.) – Νομικού:

1.-Απεργίες του Προσωπικού με Καταγγελίες για μη τήρηση Κανόνων Ασφαλείας.

2.-Καταγγελίες των Συνδικάτων.

3.-Παραίτηση το Προϊσταμένου Ασφαλείας Κίνησης για μη τήρηση Κανόνων Ασφαλείας.

4.-Πρόσληψη με Φωτογραφική Διάταξη Ακατάλληλου Ανθρώπου και με ελλιπή Εκπαίδευση για Σταθμάρχη στη Λάρισα.

5.- Μη τήρηση Ωραρίων εργασίας από τους 3 Σταθμάρχες του Σταθμού Λάρισας.

6.- Υπουργική Απόφαση 27-12-2019, από Γιάννη Κεφαλογιάννη, για εξαίρεση της Εταιρείας κα του ΟΣΕ από καταβολή Αποζημίωσης για Ατύχημα (ΓΙΑΤΙ;;).

Πρωτοφανές να καταργούν με μια Υ.Α ένα Νόμο και μάλιστα τον Αστικό Κώδικα……. (Α.Κ.332 Περί απαλλαγής από την ευθύνη)!

7.- Η πιο πάνω θα ίσχυε από 2009-2014-2019-2024

8.- Σύμβαση 717/9-2014 για την ασφάλεια του Δικτύου του Ο.Σ.Ε, ύψους 41ΕΚ/Ε για την ανάταξη 52συστημάτων σηματοδότησης του Σιδ/κού Άξονα και με χρόνο υλοποίησης 2 χρόνια.

Από το 2016-2018 υλοποιήθηκε το 32% του Έργου παρά τις καθυστερήσεις (6 παρατάσεις).

Από το 2019 Εγκαταλείφθηκε και ουδείς ασχολήθηκε με την ασφάλεια του Σιδηροδρομικού Δικτύου.

Το πιο πάνω Σύστημα αφορούσε στην Σηματοδότηση –Τηλε-διοίκηση στο Ευρωπαϊκό Σύστημα ETCS για την αυτοματοποιημένη λειτουργία του Δικτύου.

9.- Η Ελλάδα είχε κληθεί από την Ε.Ε. να απαντήσει σχετικά με την καθυστέρηση υλοποίησης αλλά κώφευε.

10- Επειδή το Έργο είναι Συγχρηματοδοτούμε από τον Κοινοτικό Προϋπολογισμό έχει ήδη ξεκινήσει λίγο πριν το Φονικό έρευνα από την Ευρωπαϊκή Εισαγγελία σχετικά με τον τρόπο υλοποίησης του Έργου, Η αρμοδιότητά της είναι το Οικονομικό Έγκλημα. (ελέγξετέ το στη Σελίδα της).

Μετά το Φονικό, Εκπρόσωπος της Ευρωπαϊκής Εισαγγελίας επιβεβαίωσε ότι βρίσκεται σε εξέλιξη έρευνα που εξετάζει αποκλειστικά πιθανές ζημιές στα Οικονομικά συμφέροντα της ΕΈ, χωρίς όμως περισσότερες λεπτομέρειες για να μην διακινδυνεύσει η έκβασή τους.

11.- Ο Ευρωπαϊκός Οργανισμός Σιδηροδρόμων καταγγέλλει και ζητά εξηγήσεις.

12,- Αυτά σε πρώτη ανάγνωση και η Ανακρίσεις σίγουρα θα φερουν και άλλα.

ΚΑΝΟΝΕΣ Ε.Ε.

Για τις Σιδηροδρομικές Μεταφορές : Αναφέρονται με τα αρχικά RID (Reglement International concernant le Transport des merchandise angereuse par chemin de fer).

Υπό μορφή οδηγίας εναρμονίζουν το Εθνικό Δίκαιο και εφαρμόζουν τα Κράτη- Μέλη της Ε.Ε..

Στην Ελλάδα από την 7-10-2013 εφαρμόζεται η ΄΄έκδοση των ADR/RID/ 2013, η οποία έχει εναρμονιστεί στην Ελληνική Νομοθεσία με την ΚΥΑ40955/4862/2013, «προσαρμογή της Ελληνικής Νομοθεσίας προς τις Διατάξεις της Οδηγίας 2012/5/Ε.Ε., σχετικά με τις Εσωτερικές Μεταφορές επικίνδυνων φορτίων. Σύμφωνα με την πιο πάνω Νομοθεσία, κάθε Επιχείρηση της οποίας οι δραστηριότητες περιλαμβάνουν την μεταφορά, συσκευασία, φόρτωση, εκφόρτωση επικίνδυνων εμπορευμάτων, οδικώς η σιδηροδρομικώς, θα πρέπει να διορίζει «Σύμβουλο Ασφαλείας για την μεταφορά επικίνδυνων εμπορευμάτων (ΣΑΜΕΕ), υπεύθυνων για την αποφυγή κινδύνων εγγενών σε τέτοιες δραστηριότητες όσον αφορά, Άτομα, Ιδιοκτησίες και το Περιβάλλον.

Οι ΣΑΜΕΕ κατόπιν κατάρτισης , λαμβάνουν, ύστερα από Εξετάσεις, το κατά Νόμον οριζόμενο Πιστοποιητικό.

Η GEP διαθέτει, Πιστοποιημένους Συμβούλους Ασφαλούς μεταφοράς επικίνδυνων εμπορευμάτων και αναλαμβάνει την παροχή Συμβούλων και τη παρακολούθηση τήρησης των σχετικών διατάξεων της Νομοθεσίας, π.χ. ταξινόμηση των εμπορευμάτων, τις διαδικασίες αποστολής, τις απαιτήσεις για την κατασκευή και τον έλεγχο των συσκευασιών των δεξαμενών κ.λπ., τις συνθήκες φόρτωσης , μεταφοράς, εκφόρτωσης, διαχείρισης, τις απαιτήσεις για τα πληρώματα και το Όχημα.

Φωτογραφία κιβωτίων του Εμπορευματικού έγραφαν : OCCL= Oriental Carbon & Chemical Limited!

Πού είναι το τιμολόγιο μεταφοράς; Που είναι το Ασφαλιστήριο Συμβόλαιο Μεταφοράς Φορτίου;; Η ΦΛΟΓΑ αυτή η ανεκδιήγητη από τι προήλθε με Θερμοκρασία 1200-1500 C;; Η θερμότητα που απαιτείται για τη αποτέφρωση του Ανθρώπου είναι 750 C.

ΑΠΛΆ ΟΙ ΑΓΝΟΟΎΜΕΝΟΙ ΕΞΑΕΡΩΘΗΚΑΝ!

Που είναι κα τι απέγινε η Μηχανή;

ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΆΛΛΑ;

ΑΡΘΡΟ 27 του ΠΟΙΝΙΚΟΥ ΚΩΔΙΚΑ:

«Όταν από τη πράξη μου η την παράληψή μου προβλέπω ότι ενδέχεται να επέλθει Εγκληματικό αποτέλεσμα και το αποδέχομαι».

Τι άλλο έπρεπε να γίνει;;;

Αυτά εν συντομία!!

Υ.Γ. ΠΟΙΝΙΚΕΣ ΕΥΘΥΝΕΣ:

1.- Όλοι οι «Πρωθυπουργοί» και «Υπουργοί Μεταφορών» από το 2013 τουλάχιστον και αναγκαίοι Συνεργοί.

2.- Οι Διοικήσεις των Οργανισμών Μεταφορών.

3.- Φυσικά Πρόσωπα των Οργανισμών αρμόδια για εφαρμογή Νόμιμων διαδικασιών για την ασφαλή λειτουργία του Σιδηροδρομικού Δικτύου.

ΑΝΑΓΚΑΙΑ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ:

Για «Πρωθυπουργούς»-«Υπουργούς»-«Υφυπουργούς»

ΔΕΝ υπάρχουν ΑΣΥΛΙΕΣ! ΑΡΘΡΟ 62 του ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΟΣ,

Και κάτι τελευταίο: ΔΕΝ ΑΠΑΙΤΕΙΤΑΙ ΑΔΕΙΑ (ΤΗΣ ΒΟΥΛΗΣ) για ΑΥΤΟΦΩΡΑ ΕΓΚΛΗΜΑΤΑ!!!

ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΗΔΗ ΠΡΟΦΥΛΑΚΙΣΜΕΝΟΙ!

Δειτε ακόμα: Β. Ζησιμάτος δικηγόρος Μηχανοδηγού: Αν οριστεί πραγματογνώμονας για το καταγραφικό στα Τέμπη – σε 10 ημέρες θα ξέρουμε πως έγινε η κοπτοραπτική των κρίσιμων 11 λεπτών στις συνομιλίες!

Αφήστε μια απάντηση