Τέμπη συγκάλυψη: Ανοιχτή επιστολή προς την Αρμόδια κ. Προϊσταμένη της Εισαγγελίας Εφετών Λάρισας.

Τέμπη συγκάλυψη: Ανοιχτή επιστολή προς την Αρμόδια κ. Προϊσταμένη της Εισαγγελίας Εφετών Λάρισας.

Στις “Αντιθέσεις” ντοκουμέντα και συγκλονιστικές αποκαλύψεις από την Επικαιροποιημένη Τεχνική Έκθεση για το Δυστύχημα των Τεμπών που ακτινογραφούν όλα τα θεατά και αθέατα σημεία της φονικής σύγκρουσης εμπορικής και επιβατικής αμαξοστοιχίας πάνω στην ίδια γραμμή.

– Τα 30 καυτά σημεία συμπερασμάτων με έγγραφα – φωτιά, φωτογραφίες και βιντεοληπτικό υλικό, με μοντελοποίηση καρέ-καρέ του δυστυχήματος, πριν-κατά και μετά την τραγωδία.

– Η αποκάλυψη της “ακαριαίας πέδησης” και πως αυτή αλλάζει πλήρως το σκηνικό της σύγκρουσης και την δυναμική του δυστυχήματος

– Τι άλλο αποδεικνύει ο τραυματισμός πυροσβεστών κατά την διαδικασία έρευνας και διάσωσης

– Η κλιμάκωση του φαινομένου έκρηξης-πυρκαγιάς και η “απάλειψη” αποδεικτικών στοιχείων

– Τι δείχνει η εργαστηριακή ανάλυση βιντεοσκοπικού υλικού που προβλήθηκε και από τηλεοπτικούς σταθμούς

– Το κοντέινερ OOCL – Το… “χαμένο” κοντέινερ

– Γιατί η αρχική εστία φωτιάς δεν θα μπορούσε να είναι εντός της επιβατικής αμαξοστοιχίας

– Οι ιατροδικαστικές παραλείψεις και ευθύνες

– Οι προανακριτικές – ανακριτικές ευθύνες

Στην εκπομπή καταθέτουν τα συμπεράσματα τους ο Τεχνικός Σύμβουλος οικογενειών θυμάτων του Δυστυχήματος των Τεμπών, στις 28-02-2023, ειδικός πραγματογνώμονας σε θέματα πυρκαγιών Βασίλης Κοκοτσάκης

– Ο Dr. Μάνος Παπαδάκης, Καθηγητής Μαθηματικών με ειδίκευση στα προηγμένα μαθηματικά μοντέλα στο Πανεπιστήμιο του Χιούστον στο Τέξας

και ο Νικόλαος Ντούβρας Μηχανολόγος – Μηχανικός στο Λονδίνο με ειδική πιστοποίηση στην εξειδίκευση χρήσης ειδικών καυσίμων

Κοινοποίηση προς:

Αρμόδια κ. Προϊσταμένη της Εισαγγελίας Εφετών Λάρισας.

………………………….

Λάβαμε γνώση των υπ’αριθ. πρωτ. 302/21.6.2024 εγγράφου Σας, με το οποίο επί της ουσίας αποδέχεστε αυτό που έχει ζητηθεί εδώ και μήνες από συγγενείς θυμάτων, θύματα και επιβάτες της μοιραίας αμαξοστοιχίας, δηλαδή την ανάκτηση του αποδεικτικού υλικού που με πολύ συντονισμένο τρόπο έχει απομακρυνθεί από το πεδίο πριν εξεταστεί από οποιονδήποτε έχοντα σχετική αρμοδιότητα και με εντολές ήδη μηνυόμενων από εμάς επώνυμων αλλά και αγνώστων ακόμη δραστών.

Ελπίζουμε ο χρόνος που παρήλθε και ήταν πολύς και κρίσιμος, να μην έχει συντελέσει στην αλλοίωση στοιχείων που ήδη μηνυόμενοι επιδίωξαν διότι ακριβώς τους ενοχοποιούσαν.

Αναμένουμε με ενέργειες σας να κινηθούν άμεσα διώξεις κατά των υπαιτίων, καθώς η ατιμωρησία τους επί ενάμισι περίπου έτος μετά το συμβάν είναι σκανδαλώδης.

Είναι χαρακτηριστικό άλλωστε για το πώς μεταχειρίστηκαν κάποιοι τα πειστήρια του πολύνεκρου εγκλήματος το ιστορικό που αφορά την μετακίνηση του συγκεκριμένου κοντέινερ.

Ειδικότερα διαβάζοντας τα σχετικά στοιχεία στην δικογραφία προκύπτουν τα εξής:

1.Την 20/3/2023 η Hellenic train αποστέλλει τους διορισθέντες πραγματογνώμονες το με αριθμό 32370 έγγραφο, με τους οποίους τους ενημερώνει τι απέγιναν τα 10 κοντέινερ της εμπορικής, αλλά και ποια ήταν η κατάσταση τους.

Από το έγγραφο αυτό αποδεικνύεται πέραν πάσης αμφιβολίας ότι :

α. Τα κοντέινερ χωρίς την παρουσία των πραγματογνωμόνων και οποιονδήποτε έλεγχο μακροσκοπικό ή εσωτερικό από τους πραγματογνώμονες, αρχίσαν να απομακρύνονται χωρίς γραπτή έγκριση των ανακριτικών αρχών, από την 1/3/2023 και ολοκληρώθηκε την 6/3/2023.

β. Οι πραγματογνώμονες δεν έχουν ελέγξει τα κοντέινερ σύμφωνα με τις περιγραφόμενες ενέργειες τους την 1/3/2023 από πουθενά δεν προκύπτει έλεγχος επι των κοντέινερ, που απομακρυνθήκαν την 13.00 ώρα της 1/3(περίπου).

γ. Προκύπτει ακόμη ότι ο όποιος έλεγχος (τελωνειακος) έγινε στην Θεσσαλονίκη για κάποια δε από τα κοντέινερ στις εγκαταστάσεις των ιδιοκτητών, αναφέροντας όμως σε ποια έγινε αυτό και έτσι εύκολα μπορούμε να βρούμε από ποιους.

δ. Απο το έγγραφο αυτό δεν προκύπτει μετακίνηση του συγκεκριμένου κοντέινερ στις εγκαταστάσεις του ιδιώτη στο Καλοχώρι, ούτε με ποιον τρόπο δηλ. μέσο μεταφέρθηκε από την Λάρισα στην Θεσσαλονίκη.

ε. Επίσης από το έγγραφο αυτό δεν προκύπτει παρουσία των δικαστικών πραγματογνωμόνων στην αποσφράγιση των κοντέινερ.

2.Στην έκθεση της Αστυνομίας αναφέρεται ότι τα κοντέινερ αναχώρησαν από τα Τέμπη αφού επιθεωρήθηκαν από τους δικαστικούς πραγματογνώμονες γεγονός το οποίο δεν προκύπτει από πουθενά, ούτε από την δική τους έκθεση, άλλωστε αν το είχαν κάνει γιατί υπήρξε η ανάγκη να πάρουν πληροφορίες για την τύχη και κατάσταση τους από την Hellenic train;.

3.Απο πουθενά δεν προκύπτει ποιος έδωσε την εντολή ή την άδεια στην Hellenic train να απομακρύνει τα κοντέινερ και κατ’ επέκταση αποδεικτικά στοιχεία από τον τόπο του συμβάντος, αν και έτσι όπως το αναφέρει στην έκθεση της η Αστυνομία ήταν σε γνώση της και με το δεδομένο ότι η Τροχαία Λάρισας είχε ακόμη(1/3) την ευθύνη της προανάκρισης, άρα έστω και δια της παραλείψεως την ποινική ευθύνη για ότι έγινε.

4.Απο τις εκθέσεις και το φωτογραφικό υλικό δεν προκύπτουν λεπτομέρειες που και πως αποσφραγίστηκε το συγκεκριμένο κοντέινερ(OOCL) ούτε πως βρέθηκε στις εγκαταστάσεις του Ιδιώτη.

5.Προκυπτει επίσης ότι οι όποιες αναφορές των δικαστικών πραγματογνωμόνων για την σύνθεση-ύπαρξη- κατάσταση και περιεχόμενο του συνόλου των κοντέινερ ,δεν στηρίζεται σε δική τους αντίληψη(αυτοψία)όπως έπρεπε, αλλά στα αναγραφόμενα επι του εγγράφου της HELLENIC TRAIN η οποία απευθύνεται επ αυτού εγγράφως και τους ενημερώνει.

Αποτελεί δικό σας καθήκον να ερευνήσετε πως το συγκεκριμένο κοντέινερ βρέθηκε στον ιδιώτη κατά πόσο αυτός ο ίδιος και με εντολή ποιου μετέβη στην Λάρισα και με δικά του μέσα μετέφερε το κοντέινερ στις εγκαταστάσεις του, που και πως έγινε η αποσφράγιση , αν και τι απέγιναν τυχόν ξένα σώματα από το εσωτερικό του κοντέινερ, αν έγινε εσωτερικός ή εξωτερικός καθαρισμός κλπ. και αν τα αντικείμενα (ζωοτροφες) βρέθηκαν κατά την αποσφράγιση όπως φαίνονται στην φωτογραφία της αστυνομίας.

Η ένορκη (άμεση) κατάθεση του συγκεκριμένου ιδιώτη καθίσταται επιτακτική και αναγκαία.

Ειδικότερα θεωρούμε επιβεβλημένο να δρομολογηθούν άμεσα τα παρακάτω:

Σε συνέχεια αιτήματος μας αλλά και της δειγματοληψίας που πραγματοποιήθηκε την 31 Μαΐου 2024 στην θέση Κουλούρι, τυπικά ικανοποιώντας προγενέστερο αίτημα μας σας γνωρίζουμε τα παρακάτω:

1.Το αίτημα μας δεν είχε σκοπό με την δειγματοληψία να γίνει χημική μελέτη για ανεύρεση χημικών ουσιών ,ουσίες που ούτως άλλως είναι αδύνατο να βρεθούν μετά από παρέλευση τόσου χρόνου.

Οι ύποπτες χημικές ουσίες που ψάχνουμε είναι όλες φωτο- αποικοδομήσιμες και δεν θα υπάρχουν πλέον και ότι και να βρεθεί θα είναι από μόλυνση και όχι από τις ύποπτες χημικές εύφλεκτες ύλες που μετάφερε η εμπορική αμαξοστοιχία.

Η πυρόσφαιρα που δημιουργήθηκε δεν θα μπορούσε να επηρεάσει κανένα από τα μεταλλικά δομικά στοιχεία, αλλά μόνο το χρώμα του μετάλλου.

Η καύση του εύφλεκτου υλικού(διαλύτες) θα μπορούσε να έχει αλλάξει την δομή του μετάλλου.

Με την μέθοδο της απόξεσης που έγινε η δειγματοληψία δεν μπορούμε να πάρουμε καμία πληροφορία στην κατεύθυνση που αναζητούμε

-Με την δειγματοληψία δια της αποκολλήσεως και τις σωστές αναλύσεις προσδοκούσαμε να εξακριβώσουμε τα παράγωγα της καύσης από το καύσιμο που καταναλώθηκε στο φαινόμενο VCE δηλ. την πυρόσφαιρα.

Απαραίτητη λοιπόν συνθήκη για να είναι αποδοτική και αξιόπιστη η δειγματοληψία αυτή έπρεπε πρέπει να γίνει με αποκοπή και όχι με απόξεση, απαγορευμένης βέβαια ε της χρήσης τροχού κοπής, καθ’ ότι στην περίπτωση αυτή η τοπική αύξηση της θερμοκρασίας θα αλλοιώσει ουσιαστικά το δείγμα καθιστώντας το άχρηστο, ώστε η ακολουθούμενη ανάλυση να ακολουθεί το δείγμα από την επιφάνεια και σε βάθος ισάξιο της αλλοίωσης του χρώματος βαφής των βαγονιών 1,2,3 της εμπορικής αμαξοστοιχίας.

Η αποκοπή πρέπει να περιλαμβάνει ικανή επιφάνεια ώστε να γίνει τομή από την επιφάνεια ως το σημείο επικάλυψης του μετάλλου , ώστε να διαπιστωθεί το βάθος του παραγώγου της καύσης..Η διαδικασία αυτή έπρεπε να φωτογραφηθεί μακροσκοπικά από έξω προς τα μέσα και το κομμάτι που φέρει τα αποτελέσματα της καύσης να απομονωθεί και να αναλυθεί χωριστά.

Ενδεικτικά αναφέρουμε ότι η καύση υδρογονανθράκων πάνω σε μέταλλα παράγουν συμπυκνωμένο υπόλειμμα χρώματος γκρι/λευκό. Η υπόδειξη σημείων λήψης κλπ. των εργασιών αυτών πρέπει να γίνει από Ειδικό επιστήμονα με γνώσεις μεταλλουργού και όχι από τους δύο δικαστικούς πραγματογνώμονες που δεν έχουν γνώσεις τέτοιου είδους και κατά των οποίων άλλωστε εκκρεμεί μήνυση μας, γεγονός που τους καθιστά ούτως ή άλλως αναξιόπιστους.

Σας παραδίδουμε ενδεικτική κατάσταση με επιστήμονες της συγκεκριμένης επιστημονικής ειδικότητας και σας δηλώνουμε ότι διορίζουμε σχετικά τεχνικό Σύμβουλο τον κ. Ντούβρα Νικόλαο.

2.Μετά την ως άνω διάταξη Σας της 21/6/2024 με την οποία έγινε δεκτό το από καιρό αίτημα μας για χαρακτηρισμό του κοντέινερ ως σημαντικού πειστηρίου, ανεύρεση -κατάσχεση και εξέταση του, σας γνωρίζουμε όπως από την δικογραφία προκύπτουν τα παρακάτω, σχετικά με το ιστορικό του συγκεκριμένου σημαντικού πλέον πειστηρίου:

• 1.Την 20/3/2023 η Hellenic train αποστέλλει τους διορισθέντες πραγματογνώμονες το με αριθμό 32370 έγγραφο, με τους οποίους τους ενημερώνει τι απέγιναν τα 10 κοντέινερ της εμπορικής, αλλά και ποια ήταν η κατάσταση τους.

Από το έγγραφο αυτό αποδεικνύεται πέραν πάσης αμφιβολίας ότι:

• α.Τα κοντέινερ χωρίς την παρουσία των πραγματογνωμόνων και οποιονδήποτε έλεγχο μακροσκοπικό ή εσωτερικό από τους πραγματογνώμονες, άρχισαν να απομακρύνονται χωρίς γραπτή έγκριση των ανακριτικών αρχών, από την 1/3/2023 και ολοκληρώθηκε την 6/3/2023.

• β.Οι δικαστικοί πραγματογνώμονες αναζητούν τα κοντέινερ προφανώς γιατί δεν τα έχουν ελέγξει όπως έπρεπε άλλωστε εάν κάποιος διαβάσει τις περιγραφόμενες ενέργειες τους την 1/3/2023 από πουθενά δεν προκύπτει έλεγχος επι των κοντέινερ, που απομακρυνθήκαν από την 13.00 ώρα της 1/3/23(περίπου)

• γ. Προκύπτει ακόμη ότι ο όποιος έλεγχος(τελωνειακός) έγινε στην Θεσσαλονίκη για κάποια δε από τα κοντέινερ στις εγκαταστάσεις των ιδιοκτητων,αναφέροντας όμως σε ποια έγινε αυτό και έτσι εύκολα μπορούμε να βρούμε σε ποιους.

• δ.Απο το έγγραφο αυτό δεν προκύπτει μετακίνηση του συγκεκριμένου κοντέινερ στις εγκαταστάσεις του ιδιώτη στο Καλοχώρι,ούτε με ποιον τρόπο δηλ. τίνος ιδιοκτησιακό μέσο μεταφέρθηκε από την Λάρισα στην Θεσσαλονίκη και φυσικά από τότε αγνοείτο η τύχη του , αφού σε αντίθεση με τα άλλα κοντεινερ στο έγγραφο της Hellenic train δεν υπάρχει σχετική αναφορά.

Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο θεωρείτο αγνοούμενο γιατί δεν προέκυπτε η τύχη του από 6/3/2023 μέχρι πρόσφατα που αποκαλύφθηκε με την διάταξη του κ.Ανακριτή και ας σημειώσουμε ότι για την ανεύρεση του ήταν σημαντική η συμβολή όλων μας.

• ε. Επίσης από το έγγραφο αυτό δεν προκύπτει παρουσία των δικαστικών πραγματογνωμόνων στην αποσφράγιση των κοντέινερ , ούτε οποιαδήποτε αναφορά σχετικά με ύπαρξη ή όχι ξένων σε σχέση με την φόρτωση αντικειμένων τόσον εξωτερικά όσο και εσωτερικά. Επισημαίνουμε εδώ και διευκρινίζουμε ότι άλλο αντικείμενο ερευνάς έχει η εξέταση ειδικών πραγματογνωμόνων και άλλο ο τελωνειακός έλεγχος ο οποίος περιορίζεται στην εξακρίβωση επάρκειας της φορτωτικής.

• Εάν το αντικείμενο αυτό δεν είχε(υφαρπαγει) από τον τόπο του συμβάντος και είχε τότε χαρακτηριστεί ως πειστήριο , τότε σε ενδεχόμενο εργαστηριακό έλεγχο των χρωματισμών , αιθαλώσεων κ.λ.π. , τόσον επί του ιδίου όσο και επί του εμπορεύματος , σίγουρα θα αποκαλύπτετο το είδος και η αιτία της καύσης που προκάλεσε την αιθάλωση και τυχόν «μόλυνση» των εμπορευμάτων, ενέργειες οι οποίες πλέον δεν μπορούν να γίνουν αφού ακόμη και αν υπήρχε η δυνατότητα τα όποια ευρήματα δεν θα ήταν αξιόπιστα λόγω της μη νόμιμης φύλαξης και προστασίας του πειστηρίου.

• 2.Στην έκθεση της Αστυνομίας αναφέρεται ότι τα κοντέινερ αναχώρησαν από τα Τέμπη αφού επιθεωρήθηκαν από τους δικαστικούς πραγματογνώμονες γεγονός το όποιο δεν προκύπτει από πουθενά ,ούτε από την δική τους έκθεση, άλλωστε αν το είχαν κάνει γιατί υπήρξε η ανάγκη να πάρουν πληροφορίες για την τύχη και κατάσταση τους από την Hellenic train;, άλλωστε εάν κάποιος διαβάσει το ημερολόγιο ενεργειών τους , από πουθενά δεν προκύπτει τέτοιου είδους έλεγχος, που αν είχε γίνει δεν θα απαιτείτο η ανάγκη επί πλέον ενημέρωσης περί της τύχης και κατάστασης των κοντείνερ από την Hellenic train προς τους δικαστικούς πραγματογνώμονες!!!!!.

• 3.Απο πουθενά δεν προκύπτει ποιος έδωσε την εντολή ή την άδεια στην Hellenic train να απομακρύνει τα κοντέινερ και κατ επέκταση αποδεικτικά στοιχεία από τον τόπο του συμβάντος, αν και έτσι όπως το αναφέρει στην έκθεση της η Αστυνομία ήταν σε γνώση της και με το δεδομένο ότι η Τροχαία Λάρισας είχε ακόμη(1/3/23) την ευθύνη της προανάκρισης, αποδεχόμενη έστω και δια της παραλείψεως την ευθύνη για το γεγονός ότι η απομάκρυνση έγινε σε γνώση της..

• 4.Απο τις εκθέσεις και το φωτογραφικό υλικό δεν προκύπτουν λεπτομέρειες που και πως αποσφραγίστηκε το συγκεκριμένο κοντέινερ(OOCL) ούτε πως βρέθηκε στις εγκαταστάσεις του Ιδιώτη. Σημειώνουμε ότι στο φωτογραφικό υλικό επί του πεδίου , δεν διακρίνονται σφραγίδες επί των παραμορφωμένων πορτών του.

• 5.Προκυπτει επίσης ότι οι όποιες αναφορές των δικαστικών πραγματογνωμόνων για την σύνθεση-ύπαρξη- κατάσταση και περιεχόμενο του συνόλου των κοντέινερ ,δεν στηρίζεται σε δική τους αντίληψη(αυτοψία)όπως έπρεπε, αλλά στα αναγραφόμενα επι του εγγράφου της HELLENIC TRAIN η οποία απευθύνεται επ αυτού εγγράφως και τους ενημερώνει.

• Πιθανότατα οι αναφορές για το θέμα αυτό, από όποιους και αν έχει γίνει, δεν στηρίζονται σε δικές τους διαπιστώσεις, αλλά στα ισχυριζόμενα της HELLENIC TRAIN.

Σας γνωρίζουμε τα παραπάνω που προκύπτουν και απομένει σε σας να ερευνήσετε πως το συγκεκριμένο κοντέινερ βρέθηκε στον ιδιώτη κατά πόσο αυτός ο ίδιος και με εντολή ποιου μετέβη στην Λάρισα και με δικά του μέσα μετέφερε το κοντέινερ στις εγκαταστάσεις του , που και πως έγινε η αποσφράγιση ,αν και τι απέγιναν τυχόν ξένα σώματα από το εσωτερικό του κοντεινερ,αν έγινε εσωτερικός ή εξωτερικός καθαρισμός κλπ. και αν τα αντικείμενα(ζωοτροφές) βρέθηκαν κατά την αποσφράγιση όπως φαίνονται στην φωτογραφία της αστυνομίας, εάν βρέθηκαν σφραγίδες(φωτογραφίες) κ.λ.π

Η ένορκη(άμεση) κατάθεση ή μαρτυρία του συγκεκριμένου ιδιώτη καθίσταται όπως προαναφέραμε, επιτακτική και αναγκαία.

Επίσης:

3.Είναι επιτακτική ανάγκη πλέον ο διορισμός ειδικού πραγματογνώμονα με την ειδικότητα μηχανολόγου μηχανικού -μεταλλουργού ο οποίος θα εξετάσει όπως σας έχουμε ήδη αιτηθεί και τις μηχανές της εμπορικής αμαξοστοιχίας και τώρα πλέον και το συγκεκριμένο παραπάνω πειστήριο επικεντρώνοντας την έρευνα στα παρακάτω σημεία:

• Μηχανολογική εξέταση του εξογκώματος(φούσκωμα) στην οροφή του κοντεινερ.Το εξόγκωμα αυτό στην κορυφή είναι ένας συνδυασμός της εξωτερικής πίεσης, (Έκρηξη) και των εμπορευμάτων μέσα, παράγοντες που δεν επέτρεψαν την πλήρη κατανομή της πίεσης στον εσωτερικό χώρο.

• Εάν το δοχείο (εσωτερικό κοντεινερ)είναι πράγματι άθικτο, τότε θα είμαστε σε θέση να πούμε τι προκάλεσε αυτή την παραμόρφωση.

• Επίσης θα μπορούμε να δούμε τις μικρορωγμές στο χρώμα, και εάν αυτές είναι τύπου (συμπίεσης) ή (τάσης). Η συμπίεση είναι δυναμική και η τάση είναι πίεση

• Επίσης να εξεταστεί η συνολική γεωμετρία της παραμόρφωσης εξέταση η οποία είναι πολύ σημαντική.

• Για αυτό πρέπει να μετρηθούν τα 8 σημεία των εξωτερικών άκρων καθώς και κάποια άλλα σημεία της γεωμετρίας κατασκευής…….κλπ.

Προς τούτο προτείνουμε οι ενέργειες αυτές να γίνουν άμεσα.

​Ειδικότερα:

• εξονυχιστικός μακροσκοπικός και εργαστηριακός έλεγχος με την συμμετοχή πραγματογνώμονα μεταλλουργού , προκειμένου να εξακριβωθούν πως προκλήθηκαν οι οπές πάνω στις εξωτερικές επιφάνειες της 2ης ηλεκτρομηχανής της εμπορικής , παρότι έχουν περάσει 15 μήνες από το συμβάν και ο χρόνος πάντα είναι αντίπαλος για τέτοιου είδους έρευνες.

• Και μάλιστα όταν πιθανότατα τα ξένα αντικείμενα που τρύπησαν το κέλυφος της μηχανής αυτής , βρίσκονται ακόμη στο εσωτερικό αυτής

Προς τούτο διορίζουμε τεχνικό μας Σύμβουλο τον κ.Νικολαο Ντουβρα, κάτοικο Μπράιτον Αγγλίας του οποίου τα έξοδα κλπ θα πρέπει να αναληφθούν από εσάς.

4.Επίσης διαπιστώνουμε ότι δεν γίνονται συγκεκριμένες ενέργειες από μέρους Σας στην κατεύθυνση αποκάλυψης των προσώπων που συμμετείχαν στην περισυλλογή και απομάκρυνση συγκεκριμένων πειστηρίων και αποδεικτικών στοιχείων από το πεδίο από τις πρώτες σχεδόν ώρες του συμβάντος όπως αποδείξαμε στην τελευταία έκθεση μας.

Με την αποκάλυψη των προσώπων αυτών πιθανότατα θα αποκαλυφθεί και ο τόπος εναπόθεσης των πειστηρίων αυτών.

Στην έκθεση των Τεχνικών μας Συμβούλων που σας υποβάλαμε και βρίσκεται στην δικογραφία φαίνονται χαρακτηριστικά τα πρόσωπα και οι ενέργειες που έκαναν , να περισυλλέγουν από τον τόπο του συμβάντος συγκεκριμένα αντικείμενα -πειστήρια να τα τοποθετούν σε αλλεπάλληλα φορτία πίσω από το κοντέινερ ZIM Monitor και ακολούθως να τα απομακρύνουν άγνωστο που.

Σημειώνουμε ότι μεταξύ των αντικειμένων , όπως καταδείχθηκε στην εκπομπή «Αντιθέσεις» και στον δημοσιογράφο κ.Σαχίνη του ΚΡΗΤΗ TV την 14/6/2024 , υπήρχε και η χαρακτηριστική εικόνα ενός δοχείου μεταφοράς εύφλεκτων καυσίμων και διαλυτών.(προς τούτο σας γνωστοποιούμε το Link παρακολούθησης της σχετικής εκπομπής https://www.cretetv.gr/…/tebi-2023-trianta-syberasmata…)

5..Από την δικογραφία επίσης προκύπτει ότι οπτικό υλικό από τους εμπορικούς σταθμούς για την κίνηση της μοιραίας εμπορικής αμαξοστοιχίας, ζητήθηκε πολύ καθυστερημένα , μετά τον Ιούλιο 2023.

Ο ΟΣΕ υπεύθυνος για το οπτικό υλικό απάντησε ότι το υλικό αυτό διατηρείται μόνο για 15 μέρες και ακολούθως διαγράφεται και επανεγράφεται ο σκληρός δίσκος κ.ο.κ.Ως εκ τούτου και μέχρι την διαπιστωμένα (😉 καθυστερημένη αναζήτηση , στους σκληρούς δίσκους που παραδόθηκαν είχαν γίνει επανειλημμένες εγγραφές με ότι αυτό συνεπάγεται για την ανάκτηση του περιεχομένου και ιδιαίτερα τις κρίσιμες ημερομηνίες και ώρες.

Εσείς διαβιβάσατε στους σκληρούς δίσκους στην ΔΕΕ για προσπάθεια ανάκτησης του περιεχομένου.

Δεν γνωρίζουμε που ακριβώς βρίσκονται σήμερα αυτά τα πειστήρια αλλά σε κάθε περίπτωση ζητούμε να μας δοθεί η δυνατότητα εξετάσεως των ίδιων δίσκων στα δικά μας συνεργαζόμενα εργαστήρια του εξωτερικού τα οποία έχουν όλες τις προβλεπόμενες διεθνείς εγγυήσεις και πιστοποιήσεις.

Κ. Ανακριτά,

– Η απροσχηματιστη και αναρμόδια παρέμβαση στο χώρο του εγκλήματος, η οποία έγινε δίχως ρητή άδεια δικαστικής αρχής, οδηγεί σε δύο κυρίως ερωτήματα:

α) Σε πόσα διαφορετικά σημεία οδηγήθηκαν τα συντρίμμια με βιολογικό υλικό και πειστήρια και γιατί δεν επισπεύσατε αυτεπαγγέλτως κάθε σχετική διαδικασία να εντοπιστεί και αποκαλυφθεί κάθε επιμέρους χώρος, ενώ οι επιχειρησιακές ενέργειες που ζητήθηκαν από πλευράς πυροσβεστικής αφορούσαν μόνο την ανασήκωση και όχι την μεταφορά σε άλλη θέση των συντριμμιών; Εμείς την μεταφορά ορισμένων εξ αυτών μάθαμε όχι από εσάς τον αρμόδιο της ανάκρισης, αλλά από ακριτομυθίες της κ. Εισαγγελέα του Αρείου πάγου 6 μήνες μετά. Τι σκοπιμότητα υπήρχε και δεν μας αποκαλύπτατε το χώρο; Ούτε εσείς τον γνωρίζατε και εάν ναι γιατί το γνώριζε η ως άνω Εισαγγελέας; Θεωρούμε ότι είστε γνώστης πολλών περισσότερων πληροφοριών και καταστάσεων, από αυτά που μοιράζεστε μαζί μας στη δικογραφία. Όλα αυτά που ζούμε 16 μήνες το αποδεικνύουν. Δεν είναι δυνατόν πλέον να θεωρούν κάποιοι ότι είμαστε αφελείς.

β) Γιατί ο προκάτοχος της κ. Αποστολάκη Εισαγγελέας εφετών κος Δασκαλόπουλος δεν επέσπευσε αυτεπαγγέλτως την διαδικασία έστω πειθαρχικού ελέγχου για τους δικαστικούς λειτουργούς που είχαν την ευθύνη της ανάκρισης τον πρώτο δεκαήμερο και αναφερόμαστε στον κο Τζαμαλη και κα Σούρλα

– Ενώ σας υποδείξαμε τον πρώην περιφερειάρχη Θεσσαλίας κ Αγοραστό, στην αρχική μας μήνυση(16 Μαϊου 2023), γιατί δεν κινηθήκατε, για να εξακριβώσετε την αλήθεια για τον δράστη των ενεργειών στον τόπο του εγκλήματος;

– Παραλάβετε υπόμνημα στις 02 Ιουνίου 2023 . Παραλάβετε εξώδικο στις 20 Ιουνίου 2023, γιατί τα καταγραφικά από τα βίντεο, ζητήσατε να κατασχεθούν στις 17 Ιουλίου; Ως ανακριτής δε γνωρίζετε το έργο Σας; . Μήπως ξέρατε ότι θα δεσμευθούν και θα είναι αλλοιωμένα, δίχως να μπορούν να ανακτηθούν;

– Γιατί δεν είχατε ορίσει χημικό μηχανικό, ως έχουμε ζητήσει

με τη αρχική μήνυση στις 16 Μαϊου 2023,

με το υπόμνημα στις 02 Ιουνίου 2023 και

με το εξώδικο στις 20 Ιουνίου 2023;

Τα 35 ερωτήματα που περιλαμβάνονται στο ως άνω Εξώδικο με υποερωτήσεις δεν έχουν απαντηθεί έως και σήμερα, κύριε Ανακριτά. ΓΙΑΤΙ;

– Έχετε τρεις πραγματογνωμοσύνες που αναφέρουν κατηγορηματικά πως τα συστήματα ασφαλείας και των τριών εταιρειών (ΕΡΓΟΣΕ, ΟΣΕ, Hellenic train), δεν λειτουργούσαν. Ενώ έχει αποδειχθεί από όλους τους επιστημονικούς φορείς και την ευρωπαϊκή εισαγγελία, πως αν λειτουργούσαν τα συστήματα ασφαλείας, δεν θα συνέβαινε το τροχαίο. Τι παραπάνω περιμένετε για να ασκήσετε διώξεις για ανθρωποκτονία από ενδεχόμενο δόλο, όσον αφορά το τροχαίο για το οποίο είστε σε διατεταγμένη υπηρεσία;

– Την κυρία της Ρυθμιστικής Αρχής Σιδηροδρόμων (πρόεδρο κα Τσιαπαρικου), η οποία μοίραζε και συνεχίζει να μοιράζει τα πιστοποιητικά σαν αυτόγραφα, σε έναν επισφαλή, ακατάλληλο και επικίνδυνο σιδηρόδρομο, γιατί την αφήνετε να παραμένει στη θέση της επί 16 μήνες, ενώ γνώριζε και γνωρίζει για την κατάντια και το χαλί του θεωρητικά πιο ασφαλούς μέσου μεταφοράς του οποίου και ηγείται; Το αποδεικνύει και η τελευταία της δήλωση και καταγγελία προς ΟΣΕ και Hellenic train, όπως έχει δημοσιευτεί στον Τύπο.

Πως είναι δυνατόν να χορηγούνται ακόμη πιστοποιητικά ασφαλείας ενώ δεν υπάρχουν καν θεσμοθετημένοι Εθνικοί Κανόνες Ασφάλειας σύμφωνα με την Ελληνική νομοθεσία και το Ευρωπαϊκό Δίκαιο, τις διατάξεις των οποίων πολύ καλά γνωρίζετε γιατί εμείς εγγράφως επανειλημμένα σας έχουμε γνωστοποιήσει;

Είναι δυνατόν μετά από όσα έχουν προκύψει να θεωρείτε επαρκές να ασκείται ποινική δίωξη κατά της Hellenic Train για αμέλεια;

Εάν συμβεί ένα επόμενο τραγικό παρόμοιο έγκλημα, σύμφωνα με όσα πρόσφατα σας έχουν γνωστοποιήσει εγγράφως οι εργαζόμενοι, δεν θα θεωρηθείτε συνυπαίτιος εσείς και το σύνολο των δικαστικών λειτουργών που έχει χειριστεί την υπόθεση;

– Οι διώξεις πρέπει να ασκηθούν άμεσα δεν έχετε άλλα περιθώρια, δεν σας το επιτρέπουμε εμείς.

Σε ότι αφορά το αδίκημα της ανθρωποκτονίας από ενδεχόμενο δόλο, τι ακριβώς θεωρείτε ότι δεν έχουμε στοιχειοθετήσει σύμφωνα με την συμπληρωματική μήνυση που σας καταθέσαμε από 01 Απριλίου 2024. Παρακαλούμε εγγράφως να μας πείτε που υπάρχει οποιαδήποτε έλλειψη στοιχείου της αντικειμενική και υποκειμενική υπόστασης του εγκλήματος σύμφωνα με το νόμο, την θεωρία και την νομολογία. Τόσα σχετικά παραδείγματα έχουν προκόψει στον τύπο (επιθέσεις σκύλων στην Νεοχωρούδα Θεσσαλονίκης, σκύλου στον Εύοσμο Θεσσαλονίκης, φωτοβολίδα από σκάφος).

Στις παραπάνω περιπτώσεις οι δράστες οδηγήθηκαν σε διώξεις για ενδεχόμενο δόλο ανθρωποκτονίας και εμπρησμού, τι ακριβώς απουσιάζει στην σκέψη σας για να εντοπίσετε ικανές ενδείξεις του συγκεκριμένου αδικήματος για αυτούς που εξαπατούσαν τον αθώο πολίτη Έλληνα και Ευρωπαίο, ότι θα τον μεταφέρουν με ασφάλεια και γρήγορα στον προορισμό του και τον έβαζαν σε ένα δολοφονικό σιδηρόδρομο; Γιατί σε αυτούς δεν στοιχειοθετείται το αδίκημα της ανθρωποκτονίας από ενδεχόμενο δόλος;

– Ζητούμε να επισπεύσετε τις διώξεις για τα αυτόφωρα κακούργηματα, η διάπραξη των οποίων (κακουργηματική διατάραξη της ασφάλεια των συγκοινωνιών στην συγκεκριμένη περίπτωση) όσο δεν υπάρχουν Εθνικοί Κανόνες Ασφαλείας και μεγάλο τμήμα του σιδηροδρομικού δικτύου παραμένει απολύτως τυφλό, διότι σε οτιδήποτε συμβεί θα είστε υπόλογοι στη δικαιοσύνη αλλά και στους Έλληνες πολίτες και δεν ξέρουμε και από ποιον θα προστατευθείτε, αλλά και που θα βρείτε καταφύγιο.

ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΛΟΓΟΥΣ

Αναμένουμε να ενημερωθούμε για τις θέσεις Σας σχετικά με τα ανωτέρω, προκειμένου να συντονίσουμε τις δράσεις που απαιτούνται για τους στόχους που υπηρετούν οι ενέργειες που ορθά αποφασίσατε.

Επειδή είναι αυτονόητο το έννομο συμφέρον μας στην υποβολή του παρόντος.

Λάρισα 3.7.2024

Δείτε ακόμα: Τέμπη: Βρέθηκε το “χαμένο” βαγόνι της εμπορικής αμαξοστοιχίας το οποίο αναζητούσαν οι ιδιώτες εμπειρογνώμονες και ο εφέτης ανακριτής.

Αφήστε μια απάντηση