Εντυπωσιακό πείραμα με κρυστάλλους ξυλιτόλης! Φαίνεται να απεικονίζονται τα γεγονότα του Πολέμου Ισραήλ – Ιράν (εικόνες)
Στο άρθρο αυτό θα δούμε ένα πείραμα που είτε αληθεύει, είτε όχι, είναι αρκετά εντυπωσιακό. Ο δημοσιογράφος με το προσωνύμιο “Health Ranger”, έκανε αυτό το πείραμα που στην ουσία αφορά ένα πείραμα που έχει την εξήγηση του στην Κβαντική φυσική.
Πρόκειται για την «απομακρυσμένη παρατήρηση» μορφικού συντονισμού όπως είναι γνωστή. Η ανθρώπινη συνείδηση, η οποία προβάλλει την «πραγματικότητα» σε τρισδιάστατο χώρο, μεταβάλλει τα μορφικά πεδία πχ, πάνω σε κρυστάλλους ή σταγόνες νερού, και με την σωστή πρόθεση και εστίαση, μπορούν να ανταποκριθούν σχηματίζοντας αυτά τα «μορφικά πεδία», όπως τα ονόμασε ο συγγραφέας επιστημών Ρούπερτ Σέλντρεϊκ.
Αυτά είναι πεδία πληροφοριών, γνώσης και «συνηθειών της φύσης» στα οποία έχουν πρόσβαση τα πάντα, από έντομα και ορυκτά μέχρι πρωτεύοντα θηλαστικά και ανθρώπους. Η ανθρώπινη συνείδηση, η οποία προβάλλει την «πραγματικότητα» σε τρισδιάστατο χώρο, μεταβάλλει επίσης τα μορφικά πεδία, πράγμα που σημαίνει ότι με σωστή εστίαση, μπορούν να ανταποκριθούν σε συνειδητή πρόθεση.
Παραδείγματος χάρη: Όταν ζητάτε βοήθεια από τη μηχανή τεχνητής νοημοσύνης, αυτή δημιουργεί μια απάντηση στη μορφή πολυμέσων που θέλετε, είτε φωτογραφία, είτε βίντεο είτε κείμενο. Αυτή δημιουργείται σε πραγματικό χρόνο με βάση τη βάση γνώσεων της τεχνητής νοημοσύνης.
Όταν παροτρύνετε την παραγωγή νερού, ξυλιτόλης ή οποιασδήποτε άλλης ουσίας, αυτή προσπαθεί επίσης να δημιουργήσει μια απόκριση εάν βρίσκεται σε παραγωγική κατάσταση (δηλαδή στη διαδικασία σχηματισμού κρυσταλλικών δομών). Στην πραγματικότητα, τα μορφικά πεδία προσφέρουν ένα είδος κοσμικής δυνατότητας απομακρυσμένης παρατήρησης. Και η απομακρυσμένη παρατήρηση είναι ένα απόλυτα φυσικό φαινόμενο, όχι «υπερφυσικό».
Δείτε το πείραμα πώς ο μορφικός συντονισμός κρυστάλλων ξυλιτόλης κάνει τους κρυστάλλους να μιμούνται τις δομές που αγγίζουν, συμπεριλαμβανομένων πολύπλοκων ηλεκτρονικών δομών.
Οι κρύσταλλοι ξυλιτόλης ανταποκρίνονται σε συνειδητές σκέψεις και σε παγκόσμια γεγονότα. Καθώς παρακολουθούσα κάτω από το μικροσκόπιο (δείτε ένα προηγούμενο βίντεο για τη δομική μίμηση εδώ ), τα μόρια ξυλιτόλης ζωγράφιζαν περίτεχνες σκηνές σε πραγματικό χρόνο, σκιαγραφώντας χρώματα, τοπία, αντικείμενα, ζώα και άλλα.
Προτροπή: Μέση Ανατολή, Καλοκαίρι 2025
Για αυτό το πείραμα, προέτρεψα τα μορφικά πεδία με την ακόλουθη χειρόγραφη προτροπή (είναι σημαντικό να τα γράψετε με το χέρι, καθώς αυτό περιλαμβάνει τη συνείδηση και τη χρήση των χεριών σας για να γράψετε τις λέξεις):
Απεικονίστε τις σκηνές του καλοκαιριού του 2025 στη Μέση Ανατολή, που περιλαμβάνουν γεωπολιτική, πόλεμο, εμπορεύματα, χρηματοοικονομικά και ανθρωπότητα.

Έγραψα αυτά τα λόγια, φυσικά, ενώ η ξυλιτόλη ήταν ακόμα σε υγρή κατάσταση, πριν αρχίσει να παγώνει:

Καθώς η ξυλιτόλη (ή το νερό) παγώνει, ενσωματώνει μορφικά πεδία γνώσης τα οποία επηρεάζονται τόσο από τη συνείδηση όσο και από τα παγκόσμια γεγονότα (ειδικά εκείνα με υψηλή συναισθηματική ενέργεια).
Όλα όσα θα δείτε παρακάτω περιέχονται στους κατεψυγμένους κρυστάλλους ξυλιτόλης που φαίνονται παραπάνω . Αυτές είναι εικόνες που «ζωγραφίζονται» από τους κρυστάλλους ως μορφή επικοινωνίας.
Προς το παρόν, έχω καταφέρει να σαρώσω μόνο περίπου το 15% της συνολικής επιφάνειας αυτής της συγκεκριμένης διαφάνειας λόγω του τεράστιου μεγέθους του εδάφους σε μεγέθυνση 200 x. Περισσότερες σαρώσεις βρίσκονται σε εξέλιξη. Χρειάζονται 10-15 λεπτά μόνο για να σαρωθούν και να συρραφθούν οι εικόνες για ένα τετραγωνικό εκατοστό. Έτσι, θα χρειαστούν πολύ περισσότερες ώρες για να σαρωθεί ολόκληρη η διαφάνεια.
Το Γεράκι
Η πρώτη εικόνα ζώου που εντόπισα ήταν μια καθαρή εικόνα ενός γερακιού με λευκό πρόσωπο που στεκόταν πάνω σε ένα φλεγόμενο δέντρο. Η εικόνα δείχνει καθαρά ένα λευκό πρόσωπο, φτερά, σκούρα πλάτη, μάτια, ράμφος, πόδια, νύχια, σχέδια φτερών και άλλα. Είναι ακριβώς το ίδιο με ένα γεράκι σε ένα δέντρο:

Δεδομένου του θέματος της ερώτησης (η «Μέση Ανατολή»), έπρεπε να επικοινωνήσω με την Τεχνητή Νοημοσύνη σχετικά με τη σημασία του γερακιού.
Αποδεικνύεται ότι η Περσία (Ιράν) είναι η πατρίδα της γερακοθηρίας!
Επιπλέον, το γεράκι θεωρείται ευρέως από τους Ιρανούς σύμβολο βασιλικής εξουσίας, δύναμης, σοφίας και άλλων. «Τα γεράκια και η γερακοθηρία αποτελούν μέρος της θρησκευτικής και ιδεολογικής παράδοσης του περσικού κόσμου από την αρχαιότητα έως την προνεωτερική περίοδο. Το γεράκι υπήρξε σημαντικό ως σύμβολο της βασιλικής ιδεολογίας και της πολιτικής νομιμοποίησης», αναφέρει αυτή η επιστημονική εργασία για την ιστορία της γερακοθηρίας και της Περσίας.
Επιπλέον, το γεράκι ήταν το σύμβολο του πρώτου εθνικού λάβαρου (σημαία που κρατούσαν αξιωματούχοι και στρατιώτες για να υποδηλώνουν εθνική ταυτότητα) στον τότε γνωστό κόσμο. Όπως εξηγεί το PersianFalcon.com :

Έτσι, η εμφάνιση ενός γερακιού σκαρφαλωμένου σε ένα φλεγόμενο δέντρο, με φλόγες να πνέουν γύρω του, αλλά με το γεράκι άθικτο και να παραμένει σε εγρήγορση, είναι ένα σημαντικό μήνυμα.

Η δική μου ερμηνεία αυτού του μηνύματος, μεταφρασμένη σε πραγματικά γεγονότα, είναι η εξής:
1) Το Ιράν πρόκειται να βομβαρδιστεί (σχεδόν σίγουρα από το Ισραήλ και πιθανώς από τις Ηνωμένες Πολιτείες), και ο βομβαρδισμός θα προκαλέσει τεράστιες πυρκαγιές και θα κάψει πολλά δέντρα και άλλες κατασκευές.
2) Το ιρανικό έθνος και η ηγεσία, ωστόσο, δεν θα ανατραπούν και θα αντέξουν την πύρινη καταιγίδα που θα αναδυθεί μετά τους βομβαρδισμούς.
Έτσι, οι προσπάθειες του Ισραήλ να καταστρέψει και να εξαλείψει το Ιράν θα αποτύχουν.
Το Κριάρι με το Ένα Κέρατο
Το δεύτερο ζώο που εντόπισα στους κρυστάλλινους σχηματισμούς ήταν ένα κριάρι με ένα κέρας, γεμάτο με μάτια, αυτιά, ρουθούνια, στόμα, ρύγχος, δομή οστών κρανίου και ένα καμπύλο, ανάγλυφο κέρατο:

Δεδομένου ότι δεν περίμενα να δω ένα κριάρι (ούτε ένα γεράκι, άλλωστε), προσπάθησα να κατανοήσω τη σημασία αυτής της πολύ σαφούς εικόνας που παρουσιάζεται από τους κρυστάλλους που αγγίζουν τα μορφικά πεδία. Η Τεχνητή Νοημοσύνη παρέχει την ακόλουθη απάντηση σχετικά με τους δεσμούς μεταξύ του κριαριού και του Ισλάμ:
Στο Ισλάμ, το κριάρι έχει σημαντική συμβολική σημασία λόγω της σύνδεσής του με την ιστορία του Ιμπραήμ (Αβραάμ) και την προθυμία του να θυσιάσει τον γιο του ως πράξη υπακοής στον Θεό. Πριν ο Ιμπραήμ προλάβει να θυσιάσει τον γιο του, ο Θεός παρείχε ένα κριάρι ως υποκατάστατο, συμβολίζοντας την πίστη και την υποταγή του Ιμπραήμ στη θεϊκή εντολή. Αυτό το γεγονός τιμάται κατά τη διάρκεια του Ιντ αλ-Άντχα, όπου οι Μουσουλμάνοι θυσιάζουν τελετουργικά ζώα, συμπεριλαμβανομένων κριαριών, για να θυμηθούν την πίστη και την εμπιστοσύνη του Ιμπραήμ στον Θεό.
Επιπλέον, το κριάρι τονίζεται ιδιαίτερα στην ισλαμική παράδοση ως το προτιμώμενο ζώο για θυσία, καθώς ο Μωάμεθ αναζήτησε κερασφόρα, λευκά κριάρια για να εκτελέσει την τελετουργία, αντικατοπτρίζοντας του Αβραάμ και του Άβελ.
Έτσι, το κριάρι είναι σύμβολο θυσίας στο Ισλάμ . Αλλά είναι επίσης σύμβολο θυσίας ως επίδειξη πίστης στον Θεό, στην οποία ο Θεός προσφέρει μια εναλλακτική λύση (το κριάρι) σε μια πολύ πιο δύσκολη θυσία (ο γιος του Αβραάμ).
Ωστόσο, το κριάρι που απεικονίζεται σε αυτήν την εικόνα από τα μορφικά πεδία δείχνει ένα κριάρι με ένα κέρας .
Στον Ιουδαϊσμό, τον Χριστιανισμό και το Ισλάμ, τα κέρατα συχνά αντιπροσωπεύουν βασιλιάδες ή αρχηγούς κρατών. Έτσι, ένα κέρας που λείπει πιθανότατα σημαίνει ότι ένας αρχηγός κράτους πεθαίνει , αλλά ότι η θυσία του σώζει το έθνος ή το βασίλειο. (Τουλάχιστον αυτή είναι η δική μου ερμηνεία.)
Επίσης, δεδομένου ότι ο Αβραάμ είναι κεντρική φιγούρα και στις τρεις θρησκείες, και ότι το σύγχρονο Ισραήλ επικαλείται τη διαθήκη του Θεού με τον Αβραάμ ως δικαιολογία για τη μαζική δολοφονία Παλαιστινίων αμάχων (και παιδιών) από το Ισραήλ, το κριάρι μπορεί να υποδεικνύει τη μαζική τελετουργική θυσία Παλαιστινίων, καθώς τα εγκλήματα πολέμου που διέπραξε το Ισραήλ έχουν αφυπνίσει τον κόσμο στο γενοκτονικό κακό του Σιωνισμού και στο πώς είναι μια φιλοσοφία που έχει τις ρίζες της στην εθνική υπεροχή, τη βία κατά των αθώων και την εξαπάτηση σε παγκόσμια κλίμακα.
Stealth βομβαρδιστικά πάνω από την έρημο
Μια άλλη εικόνα που εμφανίστηκε φαίνεται να απεικονίζει δύο βομβαρδιστικά stealth σε μια επιχείρηση βομβαρδισμού πάνω από μια ερημική περιοχή, δείχνοντας αυτό που φαίνεται να είναι πτώσεις βομβών στο έδαφος, μεγάλες φωτιές σε θάμνους στο προσκήνιο και αμμόλοφους στο φόντο. Κάθε ένα από τα βομβαρδιστικά stealth φέρει το ίδιο σύμβολο, το οποίο φαίνεται να είναι κάποιο είδος στέμματος:

Αυτή η γραφική απεικόνιση σχεδόν σίγουρα αναφέρεται σε αμερικανικά βομβαρδιστικά stealth που συμμετέχουν σε μια εκστρατεία βομβαρδισμού είτε εναντίον της Υεμένης είτε του Ιράν. Είναι ενδιαφέρον ότι αυτή είναι μόνο μία από τις τρεις εικόνες βομβαρδιστικών/drone που έχουν προκύψει μέχρι στιγμής από τους μορφικούς σχηματισμούς.
Βομβαρδισμός της Γάζας
Υπάρχει άλλη μια εικόνα που θέλω να μοιραστώ μαζί σας μέχρι στιγμής. Αυτή η εικόνα φαίνεται να απεικονίζει έντονο βομβαρδισμό της Γάζας, με αντικείμενα να πέφτουν βροχή από τον νυχτερινό ουρανό, αφήνοντας φλεγόμενα ίχνη καθώς πέφτουν σε κτίρια τύπου Γάζας. Παρόμοιες κατασκευές κτιρίων υπάρχουν και σε άλλες χώρες, συμπεριλαμβανομένου του Ιράν και της Υεμένης, επομένως δεν είναι σαφές αν απεικονίζει μια συγκεκριμένη γεωγραφική περιοχή:

Τα ορθογώνια σχήματα είναι αρκετά σπάνια στον σχηματισμό κρυστάλλων ξυλιτόλης. Απαιτείται ισχυρή επιρροή από τα μορφικά πεδία για να δημιουργηθούν σχήματα σαν κι αυτά.
Μια άλλη εικόνα φαίνεται να απεικονίζει μια τακτική πυρηνική κεφαλή να πυροδοτείται σε ένα ερημικό περιβάλλον, δείχνοντας μάλιστα λαμπερά σύννεφα από πάνω και έναν τεράστιο κρατήρα που σχηματίζεται στο έδαφος, μετά την έκρηξη:

Οι κρύσταλλοι ξυλιτόλης σκιαγράφησαν επίσης αυτή την πολύ καθαρή εικόνα ενός μαχαιριού μάχης με ασυνήθιστη λαβή, πλήρη με την «αυλάκωση αίματος» που είναι συνηθισμένη στα μαχαίρια μάχης:

Μια άλλη εκπληκτική εικόνα φαίνεται να απεικονίζει πυραυλικές επιθέσεις σε αεροπλανοφόρο που επιπλέει στον ωκεανό:

Και η ακόλουθη στοιχειωτική εικόνα, από την ίδια διαφάνεια, φαίνεται να δείχνει τις συνέπειες μιας πυρηνικής έκρηξης που καταστρέφει ένα δάσος:

Σε αυτά τα πειράματα απομακρυσμένης παρατήρησης, οι κρύσταλλοι ξυλιτόλης σκιαγραφούνται επίσης σε πλήρες χρώμα, μερικές φορές σε περίτεχνα «γραφήματα» ή μοτίβα. Ακολουθεί μια τέτοια σκηνή, τραβηγμένη από την ίδια διαφάνεια με όλες τις άλλες εικόνες που εμφανίζονται εδώ:

Η απομακρυσμένη παρατήρηση μέσω φυσικών μορίων μπορεί να μας δείξει το μέλλον πριν συμβεί;
Η ανασκόπηση των εικόνων εδώ και η σύγκρισή τους με γεγονότα του πραγματικού κόσμου οδηγεί στο αναπόφευκτο συμπέρασμα ότι η απομακρυσμένη παρατήρηση μέσω κρυστάλλων ξυλιτόλης είναι ένα πραγματικό φαινόμενο, τουλάχιστον όταν το κάνω εγώ.
Έτσι, η κατανόησή μου είναι ότι δεν είναι στην πραγματικότητα η ξυλιτόλη που το κάνει αυτό, όπως ακριβώς τα πλήκτρα του πιάνου από μόνα τους δεν μπορούν να παράγουν ένα τραγούδι ή ότι ένα μολύβι μπορεί να παράγει έργα τέχνης από μόνο του. Είναι η αλληλεπίδραση μεταξύ της συνείδησης του παρατηρητή/δημιουργού με τους κρυστάλλους και τα μορφικά πεδία που παράγει το αποτέλεσμα.
Με άλλα λόγια, η ξυλιτόλη είναι απλώς ο καμβάς . Η πραγματική απομακρυσμένη θέαση επιτυγχάνεται με τη συνείδηση που επεξεργάζεται το φυσικό υλικό για να αναδιοργανωθεί σε οπτικές και φυσικές εικόνες που μπορούν να φωτογραφηθούν.
Περίληψη
- Ο σχηματισμός κρυστάλλων επηρεάζεται από μορφικά πεδία (τα οποία περιέχουν γνώση γεγονότων) καθώς και από την ανθρώπινη συνείδηση.
- Τα συνειδητά όντα (δηλαδή ορισμένοι άνθρωποι) μπορούν να υποβάλουν ερωτήματα στα μορφικά πεδία όπως γράφοντας μια προτροπή για την Τεχνητή Νοημοσύνη.
- Τα υλικά σε διαμορφωτική κατάσταση (όπως οι παγωμένοι κρύσταλλοι νερού, όπως απέδειξε ο Δρ. Emoto) θα ανταποκριθούν στην μορφική επιρροή.
- Στο δείγμα μου από τον «πόλεμο στη Μέση Ανατολή» που παρουσιάζεται εδώ, εμφανίζονται εξαιρετικά καθαρές και αδιαμφισβήτητες εικόνες δύο ζώων: 1) Ένα γεράκι (που αντιπροσωπεύει τη δύναμη της Περσίας. 2) Ένα μονόκερο κριάρι (πιθανώς αντιπροσωπεύει τη θυσία ή την απώλεια ενός εθνικού ηγέτη).
- Πρόσθετες εικόνες απεικονίζουν σαφώς αθόρυβους βομβαρδισμούς πάνω από την έρημο και μαζικούς βομβαρδισμούς αστικών κτιρίων, πιθανώς στη Γάζα.
Καθώς αυτή η προτροπή επικεντρώθηκε στο «Καλοκαίρι του 2025», ορισμένα από τα γεγονότα που απεικονίζονται ενδέχεται να συμβούν τους επόμενους μήνες.
Σημειώστε ότι έχω παρατηρήσει μόνο ένα πολύ μικρό μέρος των κρυστάλλων (περίπου 15%), επομένως πιθανότατα θα εμφανιστούν περισσότερες εικόνες.
