Γιαυτό εσβησαν τα ίχνη: Εμπλοκή της μαφίας των καυσίμων στο έγκλημα των Τεμπών!

Γιαυτό εσβησαν τα ίχνη: Εμπλοκή της μαφίας των καυσίμων στο έγκλημα των Τεμπών!

Εμπλοκή της μαφίας των καυσίμων φαίνεται πως υπάρχει στο έγκλημα των Τεμπών καθώς επιβεβαιώθηκε η μεταφορά ξυλόλιου και με «περίεργους» τρόπους «σβήστηκαν» τα ίχνη του.

Εξατμίστηκε το εύφλεκτο ξυλόλιο που είχε βρεθεί σε εξωτερική λαμαρίνα της εμπορευματικής αμαξοστοιχίας και φαίνεται πως είχε συντελέσει στη φονική έκρηξη και φωτιά που στοίχισε τη ζωή την πλειοψηφία των 57 ανθρώπων οι οποίοι σκοτώθηκαν στην σφαγή των Τεμπών.

Την ίδια στιγμή όλως τυχαίως παρά την αναλυτική έρευνα των Εγκληματολογικών Εργαστηρίων της ΕΛΑΣ στις καταγραφές καμερών του σιδηροδρομικού δικτύου δεν βρέθηκαν παρά μόνο ένα- δύο πλάνα σε προγενέστερο χρόνο , της εμπορικής αμαξοστοιχίας που συγκρούστηκε με την επιβατική Intercity 62 στην θέση «Ευαγγελισμός».

Κι έτσι δεν μπορεί να διαπιστωθεί, όπως είχαν ζητήσει οι τεχνικοί σύμβουλοι των οικογενειών των θυμάτων αν το εμπορικό τρένο που είχε ξεκινήσει από την Θεσσαλονίκη μπορεί να είχε παράνομο φορτίο με εύφλεκτα υλικά . 

Η ουσία ξυλόλιο που χρησιμοποιείται για την νόθευση καυσίμων.

Σε ό,τι αφορά την εξάτμισή του ξυλόλιου, τα δεύτερα δείγματα είχαν ληφθεί τον περασμένο Οκτώβριο, προκειμένου να συγκριθούν με τις προηγούμενες δειγματοληψίες του περασμένου Μαρτίου, που είχαν δείξει την ύπαρξη του στα συντρίμμια.

Το ίδιο συνεργείο της Χημικής Υπηρεσίας Λάρισας έλαβε μετρήσεις από τα ίδια σημεία και με την ίδια μεθοδολογία, όπως την πρώτη φορά, και τα δείγματα εστάλησαν στο ίδιο εργαστήριο του Γενικού Χημείου του Κράτους. 

Τα αποτελέσματα των επαναληπτικών μετρήσεων ανίχνευσαν ξανά τα έλαια σιλικόνης που είχαν βρεθεί στα σημεία στη δειγματοληψία του Μαρτίου.

Όμως, δεν ανιχνεύτηκε πουθενά το ξυλόλιο στις μηχανές, στο χώμα και σε διάφορα σημεία γύρω από τη σύγκρουση.

«Αυτό το γεγονός είναι η ξεκάθαρη επιβεβαίωση που αναμέναμε, αφού αποδεικνύεται πλέον ότι το ξυλόλιο διασκορπίστηκε στην περιοχή με τη σύγκρουση και έπειτα ως πτητική ουσία εξατμίστηκε και χάθηκε. 

Προφανώς, θα είχε ανιχνευτεί σε μεγαλύτερη ποσότητα, εάν οι δειγματοληψίες είχαν γίνει αμέσως μετά τη σύγκρουση, έπειτα ανιχνεύτηκε σε ελάχιστη ποσότητα 29 μέρες μετά, ενώ εξατμίστηκε και δεν υπάρχει πλέον πουθενά στο σημείο ή στα συντρίμμια εννιά μήνες αργότερα» επισήμανε σε δηλώσεις του ο Κώστας Λακαφώσης, μέλος της επιτροπής διερεύνησης για λογαριασμό των οικογενειών, μετά την έκδοση των αποτελεσμάτων του Γενικού Χημείου του Κράτους.

Υπενθυμίζεται ότι οι δειγματοληψίες από το σημείο της σύγκρουσης και τα συντρίμμια των συρμών, που είχαν ζητήσει από την πρώτη στιγμή οι πραγματογνώμονες των οικογενειών, είχαν γίνει με μεγάλη χρονική καθυστέρηση, στις 29 Μαρτίου, και ανίχνευσαν την ύπαρξη ξυλολίου σε εφτά διαφορετικά σημεία, στο χώμα στην περιοχή της σύγκρουσης και στις εξωτερικές επιφάνειες των μηχανών. 

Το ενδιαφέρον λοιπόν των νομικών εκπροσώπων και των διορισμένων πραγματογνωμόνων των οικογενειών των θυμάτων της τραγωδίας των Τεμπών έχει εστιασθεί στους λόγους που προκλήθηκε η έκρηξη, μετά την σφοδρή σύγκρουση των δύο αμαξοστοιχιών το βράδυ της 28ης Φεβρουαρίου.

Κι αυτό γιατί σύμφωνα με τους νεότερους υπολογισμούς περίπου 28-30 επιβάτες της μοιραίας επιβατικής αμαξοστοιχίας κάηκαν , κι από αυτούς εκτιμάται ότι οι 6-8 ζωντανοί!

Όπως ανέφεραν στο πόρισμα τους οι πραγματογνώμονες που διόρισαν οι δικαστικές αρχές «η φωτιά που προκλήθηκε αμέσως μετά την σύγκρουση των αμαξοστοιχιών οφείλει την έναρξή της στις ηλεκτρικές εκκενώσεις που δημιουργήθηκαν από την κοπή των καλωδίων τροφοδοσίας των ηλεκτραμαξών, ονομαστικής τάσης 25000 Volt, σε συνδυασμό με το εκνέφωμα (ΣΣ σπρέι) του ελαίου ψύξης των μετασχηματιστών ισχύος των ηλεκτραμαξών που δημιουργήθηκε κατά την σύγκρουση.»

Όμως αυτός ο συσχετισμός της έκρηξης με το έλαιο ψύξης των μετασχηματιστών των τραίνων δεν έγινε αποδεκτός σε πρόσφατη έγγραφη απάντηση της κατασκευάστριας εταιρείας Siemens.

Επιπλέον με τη χρήση ειδικών εγκληματολογικών τεχνικών και λογισμικού, κατέστη δυνατή η ανάκτηση βιντεοληπτικού υλικού πολύ μικρής διάρκειας (μικρότερης ή ίσης του 1 sec) από τος P4-HD και P6 – HD πειστήριους σκληρούς δίσκους που αφορά την ημερομηνία 28-2-2023 ενώ λόγω της συνεχούς εγγραφής των σκληρών δίσκων δεν διατίθενται περαιτέρω αξιοποιήσιμα στοιχεία προς ανάκτηση.

Έτσι με το δεδομένο ότι στα επίσημα παραστατικά που παρουσίασε ο ΟΣΕ δεν εμφανιζόταν να υπάρχει «εύφλεκτο» φορτίο (ΣΣ όπως δεξαμενές καυσίμων ) στην εμπορική αμαξοστοιχία που ξεκίνησε από τον σταθμό της Θεσσαλονίκης ζητήθηκε να γίνει εξέταση των καταγραφών των καμερών του σιδηροδρομικού δικτύου της πορείας της εμπορικής αμαξοστοιχίας από την Θεσσαλονίκη προς το σημείο της μοιραίας σύγκρουσης στα Τέμπη.

Αυτό το οπτικό υλικό που αφορά την πορεία του εν λόγω τρένου δεν είχε ζητηθεί αρχικά.

Η έρευνα είχε εστιασθεί στα βίντεο της πορείας αλλά και των στάσεων της επιβατικής αμαξοστοιχίας για να διαπιστωθεί ποιοι επιβάτες είχαν επιβιβασθεί σε ποιον σταθμό κι άλλα ζητούμενα της διερεύνησης του τραγικού συμβάντος.

Κι έτσι όταν ζητήθηκαν αρκετές εβδομάδες αργότερα και τα βίντεο των διελεύσεων από σταθμούς και της εμπορικής αμαξοστοιχίας είχαν διαγραφεί αυτομάτως (μετά από την παρέλευση λίγων ημερών) προκειμένου να εγγράφονται τα νεότερα δεδομένα από τις κάμερες.

Με λίγα λόγια επειδή οι αρχές καθυστέρησαν και στην λήψη δειγμάτων και στην διατήρηση του οπτικού υλικού, δεν θα μάθει ποτέ κανείς τι μετέφερε η εμπορική αμαξοστοιχία…

Πηγή

Αφήστε μια απάντηση