Η αληθινή ιστορία της επανάστασης του 1821 και γιατί αυτή ποτέ δεν ολοκληρώθηκε!

Η γενιά του «`21» ταύτιζε το βυζάντιο με την οθωμανική αυτοκρατορία. Τα επίσημα έγγραφα του Επαναστατικού Στόλου ονομάζουν τον τουρκικό στόλο ως βυζαντινό. Από τα 144 Ελληνικά καράβια που ναυμαχούσαν τους τούρκους, τα 142 είχαν ονόματα Ελλήνων Ηρώων και Θεών. Τα επαναστατικά κείμενα μνημονεύουν αδιάκοπα τις Θερμοπύλες, την Σαλαμίνα, τον Μαραθώνα και τις Πλαταιές. Ουδεμία μνεία γίνεται στο βυζάντιο.
Για πολλούς απο τους επαναστατημένους Έλληνες η οθωμανική αυτοκρατορία φαίνεται να είναι η συνέχεια του βυζαντίου.
Διακήρυξη της β’ Εθνικής Συνελεύσεως του Άστρους, 18 Απριλίου «1823»: «Ο κρότος των ημετέρων όπλων συνετάραξε το βυζάντιο». Μην ξεχνάμε ότι οι χριστιανοί παπάδες αφόρισαν την Ελληνική επανάσταση του 1821, μιας και οι παπάδες τάχαν βρει με τους Οθωμανούς.
Οι υπόδουλοι Έλληνες αποκήρυσσαν τα χριστιανικά ονόματα και ελάμβαναν Ελληνικά. Το πατριαρχείο των με εγκύκλιό του απαγόρευσε την Ελληνική ονοματοθεσία. Ήταν τότε που ο Αλή πασάς είπε την περίφημη φράση:
«Εσείς οι Έλληνες κάτι μεγάλο έχετε βάλει στο μυαλό σας. Δεν βαπτίζετε πια τα παιδιά σας χριστιανικά αλλά Ελληνικά. Σίγουρα κάτι μεγάλο ετοιμάζετε».
Ο ιστορικός Φωτιάδης γράφει:
«Ούτε ο διαφωτισμός της αστικής τάξεως ούτε και αυτοί οι αγωνιστές του «`21» θα θυμηθούν το βυζάντιο. Δεν θα ανατρέξουν ούτε μια φορά σε αυτό, δεν θα αναφέρουν ούτε έναν στρατηγό ούτε έναν αυτοκράτορα. Τα πνευματικά, τα ιδεολογικά και πατριωτικά τους ιδανικά θα τα αναζητήσουν στην Αρχαία Ελλάδα».
Ο ιστορικός Γ . Τενεκίδης αποκαλύπτει με μια μόνο ρήση:
«Η φλόγα της Αρχαιολατρίας τρέφει το πατριωτικό αίσθημα της πνευματικής ηγεσίας του ταλαιπωρημένου έθνους».

Το ιερατείο βλέποντας ότι οι Έλληνες επαναστατούσαν και διαβλέποντες ότι το τέλος τους πλησιάζει, παρέδωσαν την βυζαντινή εξουσία στους οθωμανούς. Παρέδωσαν τον επαναστατημένο Ελληνικό Λαό στην τουρκική χαντζάρα. Ο πατριάρχης Ιεροσολύμων γράφει στην «πατρική διδασκαλία»:
«Εδώ όμως πάλι αγαπητοί χριστιανοί πρέπει να ιδώμεν και να θαυμάσουμεν την άπειρον του θεού προς ημάς αγάπην. Ιδέτε λαμπρότατα τι οικονόμησεν ο άπειρος και εν ελέει και πάνσοφος ημών κύριος για να φυλάξη αλώβητον την αγία και ορθόδοξον πίστη ημών και να σώση τους πάντας. Ήγειρεν εκ του μηδενός την ισχυράν αυτή βασιλεία των οθωμανών αντί της των βυζαντινών ημών βασιλείας, η οποίαν είχεν αρχίσει να χωλαίνει εις τα της ορθοδόξου πίστεως φρονήματα».
Ο Κοραής στην «Αδελφική Διδασκαλία» αποκαλύπτει και επιβεβαιώνει ότι«ο Λαός προδόθηκε από τον χριστιανικό κλήρο στους τούρκους για να αναχαιτιστεί το κίνημα του Πλήθωνος Γεμιστού στον Μυστρά που απαιτούσε επιστροφή στους Ελληνικούς τρόπους και ήθη για να σωθεί η Ελλάδα».
Ο Γεννάδιος Σχολάριος συνεργάστηκε με τους οθωμανούς με αντάλλαγμα τον πατριαρχικό θρόνο και το χρίσμα του αρχιερέως. Η πρώτη του φροντίδα μετά την παράδοση της νέας ρώμης ήταν να κάψει τα έργα του Πλήθωνος. Η πρώτη του φροντίδα ήταν να καταδιώξει τους Έλληνες.
Η Ελληνική Νομαρχία, το ιδεολογικό μανιφέστο της Επαναστάσεως» γράφει ότι
«Αφού λέγω το χριστιανικό ιερατείο ηθέλησε να ενώσει τα εκκλησιαστικά εντάλματα με τους τουρκικούς νόμους δια να τιμάται δια αυτών και να ορίζει χωρίς δυσκολία κατάλαβε ότι αναγκαίο πρότερο να τυφλώσει τον Λαό με την αμάθεια δια να στεριώσει καλύτερα τον σκοπό του».
Το 1797 μ.α.χ.χ. με την συνθήκη του Κάμπο Φόρμιο, η Γαλλία και η Αυστρία διεμοίρασαν την Δημοκρατία του Αγίου Μάρκου, όπως ονομαζόταν τότε η Βενετία ως ανεξάρτητο κράτος. Η Γαλλία ανάμεσα σε άλλα εδάφη κατέλαβε και τα Επτάνησα. Εκεί δημιουργήθηκε παράρτημα των δημοκρατικών, στο οποίο οι δημοκράτες και οι φίλα προσκείμενοι σε αυτούς Επτανήσιοι συζητούσαν την κατάργηση της χριστιανικής θρησκείας και την επικράτηση της Ελληνικής Θρησκείας και των Ολυμπιακών Αγώνων.
Ο στρατιωτικός αρχηγός της Επαναστάσεως Θεόδωρος Κολοκοτρώνης, δεν αγνοούσε τίποτε απ’ όλα αυτά. Η οικογένειά του σφαγιάστηκε, μετά από προδοσία των παπάδων, από τους τούρκους. Τον Νοέμβριο του «1838» στην Αθήνα μιλώντας σε παιδιά του Γυμνασίου απεκάλυψε με δύο λόγια την χριστιανική συνομωσία.
«Ο σουλτάνος διόρισε έναν αντιβασιλέα και έναν πατριάρχη, και τους έδωσε την εξουσία. Αυτός και οι χριστιανοί παπάδες έκαναν ότι τους έλεγε ο σουλτάνος».
Ο ΑΦΟΡΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗΣ ΤΟΥ 1821

Το μεγάλο έργο της Επαναστάσεως δεν ολοκληρώθηκε. Έμεινε ημιτελές. Η Ελληνική Επανάσταση προδόθηκε από το μίσος των κατακτητών και την βοήθεια των συνεργατών τους.
Οι μεγάλες δυνάμεις με πρωτοστάτη την Ρωσία διατήρησαν το ιερατείο, εδραίωσαν τα συμφέροντά τους και θανάτωσαν τους Πολεμιστές. Οι απελευθερωτές στραγγαλίστηκαν σε σκοτεινά μπουντρούμια, εκτελέστηκαν ή πέθαναν από την πείνα.
Γενικότερα, το ιδεολόγημα που επιλέχθηκε να μας καθοδηγεί ήταν μία κατασκευή, ώστε να μην μείνει κανείς παραπονεμένος. Ούτε οι έχοντες στραμμένο το βλέμμα προς την «Αρχαία Ελλάδα» της Δύσης ούτε η Εκκλησία της Ανατολής. Ούτε οι Έλληνες ούτε οι Χριστιανοί…
Η αλήθεια είναι πως το «νεοελληνικό ψέμα» δεν θα ήταν και τόσο κακό στο πλαίσιο της δημιουργίας ενός έθνους- κράτους, όταν μάλιστα κάτι ανάλογο έκαναν και οι υπόλοιποι λαοί της χριστιανικής Ευρώπης. Αρκεί όμως, η Εκκλησία να μην είχε ενσωματωθεί στο νεοσύστατο Βασίλειο ως κληρονομικός θεματοφύλακας του ελληνισμού, με δικαιώματα «πολιτειακού φορέα» και επιδιώκοντας πάντα ένα θεοκρατικό «βυζαντινό» καθεστώς… Δυστυχώς, το «πολιτιστικό πείραμα» είναι πλέον, φανερό ότι απέτυχε.
Στο σήμερα, τίποτα δεν δείχνει ότι έχουμε κατακτήσει την αυτογνωσία μας. Ακόμα ψάχνουμε να βρούμε ποιοι είμαστε σε έναν κόσμο που συνεχώς αλλάζει και απαιτεί από μας περισσότερες ευθύνες. Φταίει γι αυτό η Εκκλησία; Επηρεάζει τόσους πολλούς Έλληνες; Ναι επηρεάζει πάρα πολλούς! Επεμβαίνει στο θυμικό των ανθρώπων, στις φαντασιώσεις τους, στην υπονόμευση της λογικής τους. Εμποδίζει μεταρρυθμίσεις, καθορίζει την εκπαιδευτική στρατηγική του υπουργείου και κάνει εξωτερική πολιτική. Στηρίζει κυβερνήσεις και προσφέρεται για συμμαχίες με την εξουσία, όποτε προκύπτει ζήτημα εκβιασμού της κοινωνίας.
Στο ένθετο βίντεο, ο Πρωτοπρεσβύτερος Θεόδωρος Ζήσης, Καθηγητής της Θεολογικής Σχολής του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης, βάλλει εναντίον της Δύσης και δηλώνει ξεκάθαρα τις προτιμήσεις του υπέρ της Ανατολής. Κι αν κάποιοι τον χαρακτηρίσουν γραφικό, η θέση του στην ακαδημαϊκή κοινότητα δεν μας επιτρέπει να αποδεχθούμε τον χαρακτηρισμό. Πηγή: Protagon.gr