Η Ομοσπονδιακή Διοίκηση Αεροπορίας (FAA) προειδοποιεί: Υπάρχει κίνδυνος να εκραγούν αεροσκάφη Boeing 777 στον αέρα απο αναταράξεις, λόγω ελαττώματος στον σχεδιασμό του σκάφους.

Η Ομοσπονδιακή Διοίκηση Αεροπορίας (FAA) προειδοποιεί: Υπάρχει κίνδυνος να εκραγούν αεροσκάφη Boeing 777 στον αέρα απο αναταράξεις, λόγω ελαττώματος στον σχεδιασμό του σκάφους.

Η Ομοσπονδιακή Υπηρεσία Αεροπορίας (FAA) έχει προειδοποιήσει ότι αεροσκάφη Boeing 777 που εκμεταλλεύονται μεγάλες αεροπορικές εταιρείες ενδέχεται να εκραγούν στον αέρα απο δυνατές αναταράξεις λόγω ελαττώματος στον σχεδιασμό του αεροσκάφους.

Σύμφωνα με την FAA, αυτή η επιδιόρθωση θα κόστιζε λιγότερο από 698.000 δολάρια για όλα τα επηρεαζόμενα αεροσκάφη εντός των ΗΠΑ, με τα μεμονωμένα εξαρτήματα να κοστίζουν μόλις 98 δολάρια ανά αεροπλάνο.

Ο επείγων χαρακτήρας αυτών των επισκευών υπογραμμίστηκε από μια πρόσφατη μαρτυρία του πληροφοριοδότη Sam Salehpour κατά τη διάρκεια ακροάσεων στη Γερουσία. Ο Salehpour κατηγόρησε την Boeing για συμβιβασμούς στα πρότυπα ασφαλείας και χρήση μη εγκεκριμένων τεχνικών κατά τη συναρμολόγηση των 777 jet.

Περιέγραψε ότι εργάτες που έκαναν καταγγελίες χρησιμοποιούσαν ακατάλληλες μεθόδους για να ευθυγραμμίσουν εξαρτήματα, μερικές φορές καταφεύγοντας στο να πηδούν πάνω σε εξαρτήματα για να τα τοποθετηθούν στη θέση τους.

Η Daily Mail  αναφέρει:

Λιγότερο από δύο εβδομάδες μετά την προθεσμία της παραγγελίας της 9 Μαΐου, ένας 73χρονος έχασε τη ζωή του και άλλοι 23 τραυματίστηκαν όταν κεραυνοί και ηλεκτρικές καταιγίδες οδήγησαν σε «ξαφνικές ακραίες αναταράξεις» σε πτήση της Singapore Airlines σε ένα Boeing 777.

Αυτή η προειδοποίηση έρχετε μαζί με της καταγγελίες της FAA — συμπεριλαμβανομένης της κατάθεσης στη Γερουσία ενός πληροφοριοδότη που κατηγόρησε την Boeing πως έκανε βιαστικές κινήσεις για την κατασκευή τους.

Η «οδηγία» της FAA της 25ης Μαρτίου 2024 προς την Boeing έχει εγείρει νέες ανησυχίες σχετικά με τη σειρά αεροσκαφών 777, τα οποία συγκαταλέγονται στα ευπώλητα αεροσκάφη μεγάλων αποστάσεων στον κόσμο και τα πρώτα εμπορικά τζετ σχεδιασμένα εξ ολοκλήρου από υπολογιστή.

Το σύστημα διανομής αέρα εμπλουτισμένου με άζωτο (NEADS), το οποίο βοηθά στη διατήρηση του εύφλεκτου οξυγόνου μακριά από τα καύσιμα αεριωθουμένων του αεροπλάνου, σύμφωνα με την FAA, «εγκαταστάθηκε χωρίς σχεδιασμένο ηλεκτρικό δεσμό […] στη δεξαμενή της κεντρικής πτέρυγας».

Πέντε μοντέλα των 777 κλήθηκαν να εξεταστούν με εντολή της FAA, συμπεριλαμβανομένων των Boeing 777F, 777–200, –200LR, –300 και –300ER, που ήταν το μοντέλο που ενεπλάκη στο μοιραίο περιστατικό της Singapore Airlines.

Διαβάστε περισσότερα  εδώ .

Τα συστημικά ΜΜΕ την παρουσίασαν την είδηση με τις αναταράξεις των αεροσκαφών, ως αιτία της κλιμματικής αλλαγής… μάλιστα επικαλέστηκαν και έρευνα. Να υποθέσουμε πως είναι μία απο αυτές “πως οι εμβολιασμένοι δεν μεταδίδουν τον ίο”. Αν ανατιναχτεί κάποιο Boeing 777 στον αέρα, θα ξέρετε πως δε θα φταίει η κλιματική αλλαγή!

Δείτε ακόμα: Ειδικός Επιθεωρητής για την Ανασυγκρότηση του Αφγανιστάν ( SIGAR ) : Η κυβέρνηση Μπάιντεν χρηματοδοτεί τους Ταλιμπάν στο Αφγανιστάν – 10,9 εκατ. δολάρια έδωσε μόνο τον Αύγουστο του 2021!

Αφήστε μια απάντηση