Καμπάνια ύψους 1 δισ. δολαρίων με προπαγανδιστικά βίντεο από το CDC υπέρ των εμβολίων (δείτε τα vids)
Με τις αυξανόμενες περιπτώσεις πολλαπλών ανεπιθύμητων ενεργειών στο εμβόλιο COVID-19, η προπαγάνδα εμβολιασμού εμφανίζεται χωρίς καμμιά επιστημονική βάση, για να ωθήσει το κόσμο να αγαπάει τα εμβόλια χωρίς δισταγμούς.
Έχουν διατεθεί εκατομμύρια δολάρια από το CDC ( Κέντρα Ελέγχου και Πρόληψης Νοσημάτων) για να καταπολεμήσουν αυτό που αποκαλούν «διστακτικότητα εμβολίων». Ο ηγέτης της πλειοψηφίας της Γερουσίας Chuck Schumer (DN.Y.) ζήτησε από το CDC να ξεκινήσει αμέσως ένα «διαφημιστικό blitz» ύψους 1 δισεκατομμυρίου δολαρίων για να προωθήσει την ασφάλεια και την αποτελεσματικότητα των εμβολίων COVID-19.
Εκτός από τις ανακοινώσεις της δημόσιας υπηρεσίας και τις παραδοσιακές διαφημίσεις, η διαφημιστική εκστρατεία περιλαμβάνει και ενημερώσεις στους πολίτες στα σπίτια τους, πόρτα-πόρτα σχετικά με την ασφάλεια των εμβολίων.
Η εκστρατεία, που συντονίζεται σε όλους τους οργανισμούς υγείας της ομοσπονδιακής κυβέρνησης, θα επικεντρωθεί στην προσέγγιση Αμερικανών που είναι αρνητικοί για τον εμβολιασμό ή που δεν ξέρουν πού να το βρουν, και στοχεύει στην καταπολέμηση της διστακτικότητας για την αποτελεσματικότητα και την ασφάλεια του εμβολίου .
Αυτά είναι δύο απο τα γελοία βίντεο της καμπάνιας
Cringe: The Musical pic.twitter.com/LtBKHk5cHN— Matt Walsh (@MattWalshBlog) March 24, 2021
I lost brain cells watching this
pic.twitter.com/k2BX2800jK— ELIJAH SCHAFFER (@ElijahSchaffer) March 23, 2021
greatgameindia.com
Δείτε ακόμα https://anazitiseis.gr/poso-akindyna-einai-ta-diagnostika-te/